2789
نه بابا مگه آبگوشته.فقط پیاز

اهاان بعد اونوخ پیازو سرخ نمیکنیم نه؟؟

همینطوری از وسط نصف میکنیم میندازیم توش تا جوش بیاد بعد شعلشو کم میکنیم تا خوب بپزه دیگه

مرسی استاد😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیر نمیخواد.من الان گذاشتم واسه ساعت ۳-۴بخوریم.

سیر بو کله پاچه رو میگیره اتفاقا بریزین خیلی بهتره

منو اذیت نکنید اون خداست ک بخشنده ومهربونه من سلیطه و وحشی ام...                                                باردار نیستم تیکر تولد گل پسر مامانی😍

تمیز شده رو بنداز تو قابلمه دوسه تا پیاز بزرگم خرد کن  بنداز یه قاشق زرد چوبه یخورده فلفل سیاه فقط همین نمک و بزار آخر وقتی آب کله جوش امد زیرشو کم کن بزار تا شب بجوشه مراقب باش آبش تموم نباشه زیرشو کم کن که با همون آب بپزه آخر سرم نمکشو بزنو یخورده پودر دارچین عالی میشه ما وقتی جمعیتی میزاریم سیرابیم میریزیم توش که به همه برسه خیلی خوشمزه میشه

ای حال نا معلوم آروم باش آروم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز