2789
عنوان

عکس دوستم و دوست پسرش

| مشاهده متن کامل بحث + 3664 بازدید | 220 پست

بگذار

تیکر بارداری نیست                                                                                                  این آخرین فرصته                                                             شُد شُد،نشد رهاش میکنم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

صفحه سوم شد نزاشتی،هنوز!😂😂😂😂

 🌹  بزن رو گل...               ♥... عـاشقـی را بـایــد از شـاملــو یـاد گـرفـت، بـه "آیــــدا" میگفــت :"خــــدای کــوچــک مــن"... ♥.                              کارمارو بالاخره همه پس میدن دقیقا همینجا...!💔

اسی-دلت-کتک-میخواد؟#  

❤️ به خدا گفتم :« بیا جهان 🌏 را قسمت کنیم... آسمون واسه من ابراش ☁️ مال تو....دریا مال من موجش 🌊 مال تو.... ماه مال من خورشید☀️مال تو.... »خدا خندید و گفت : « تو بندگی کن همه دنیا مال تو... من هم مال تو.............>>😍

خیلی بهم میان😍😍😍😍🍭

تموم بیمارستان از صدای جیغ                                                  دختری پر شده بود                                                                 که برای شیمی درمانی نمیذاشت                                             دست به موهاش بزنن                                                            چون عشقش                                                                      موی بلند دوس داشت🐥🐥🐥🐥

بروزرسانیم داره فحش میده

سکه10میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/کا‌ش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهم میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه😢/به جای اینکه استوری بذاری کرونا خر است بتمرگ توخونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/خدایا لااقل یه پیامبر بفرست باهاش مذاکره کنیم😐/خدایا میگم یبار دنیا رو روشن خاموش کن شاید درست شد🙁/حالا اگه یه ویروس میومد که با سرمای هوا از بین میرفت میانگین دمای کشور 41 درجه بود😒/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای واژگان ته چین، پاچین، بلدرچین ودارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی،پاگل محمدی،بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم✌️/نمیدونم چرا خدا به کشیشا گفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گقته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😯 واقعا چرا؟/کتاب بیشعوری روباز کردم دیدیم داره به خیلی ازاطرافیانم توهین میشه بستمش پرتش کردم اونطرف😖/آرامش دوگیتی تفسیر این دو حرف است:آره تو راست میگی،باااااشــــه تــــوو خـــوووبــی/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلواات/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میمون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟دنبه هایم کو؟😢
خیلی بهم میان😍😍😍😍🍭

چه ودروغا هنو ندیدیش ک😂😂😂

 🌹  بزن رو گل...               ♥... عـاشقـی را بـایــد از شـاملــو یـاد گـرفـت، بـه "آیــــدا" میگفــت :"خــــدای کــوچــک مــن"... ♥.                              کارمارو بالاخره همه پس میدن دقیقا همینجا...!💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز