2777
2789
عنوان

ریمل خوب معرفی کنید

| مشاهده متن کامل بحث + 592 بازدید | 37 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حجم میده یا پر میکنه؟

بسیار سبکه و ضایع دیده نمیشه 

هم پر میکنه هم بسیار مشکی ولی درعین حال سبکه مدل فول لش هم عالیه همین بل ولی یک ذره ریزش داره زیر چشم برای برخی چشمها 

قیمت فول لشش هم ۹۵

...

فول لش یا همون بل مشکی بهتر از آبیشه  من جفتشو امتحان کردم  یوبه مدل مولتی مایزر هم در ح ...

عزیز بل فول لش یه مقدار کم ریزش داره ولی مدل آبیش نه 

مدل ابی درش حالت قفل داره دیرتر خشک میشه

...

بسیار سبکه و ضایع دیده نمیشه  هم پر میکنه هم بسیار مشکی ولی درعین حال سبکه مدل فول لش هم عالیه ...

عزیزم من جفتشم استفاده کردم 

در ی حدن ولی مشکی بهتره 

تازه ابیش بوی خاص و تندی داره برا بعضیا خوشایند نیس 

و اینکه موقع شستن دیرتر از بل مشکی پاک میشه از رو مژه 

منصفانه تر این بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را میداد...!

عزیزم من جفتشم استفاده کردم  در ی حدن ولی مشکی بهتره  تازه ابیش بوی خاص و تندی داره برا ...

منم هر دو رو دارم حتی هر دو از دوسه مدل پانک هم بهترن با اینکه قیمتشون از اون کمتره ده بیست تومن 

ولی بل آبی رو مژه های من بهتره دوستم 

...

جدی جدی داره خز میشه همه میگن اسنس بدلشم تو بازار بی نهایت هست

نه واقعا من مشکیشو میخرم فوق العاده راضیم

از جای آشنا میخرم که اصلشو میاره وگرنه آره فیکش خیلی زیاده تو بازار

میخواستم بگمحجم میده یا بلند میکنه کاملا اشتب گفتم بعدشم میخواستم درستش کنم دوباره بیخیالش شدم😂😂

اره متوجه شدم 

هم حجم میده هم بلند میکنه 

ولی بل مشکی بهتره 

و یوبه هم خیلی خوبه چون تجربه استفاده هرسه تاشونو دارم

اما چون دوس دارم مدلای دیگه و مارکای دیگم رم استفاده کنم و امتحان کنم دارم تحقیق میکنم ی چی در حد اینا و بلکه بهتر پیدا کنم 

ولی فک کنم هرچی بگیرم باز اخرسر برمیگردم ب بل مشکی یا یوبه مولتی مایزر

منصفانه تر این بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را میداد...!

منم هر دو رو دارم حتی هر دو از دوسه مدل پانک هم بهترن با اینکه قیمتشون از اون کمتره ده بیست تومن&nbs ...

اهان..بنظرم باید اون دوستمونم جفتشو امتحان کنه ببینه کدوم بهتره 

منصفانه تر این بود که هرکس فقط تاوان نفهمی خودش را میداد...!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز