2789
دست دخترس بچه من موندم چرا پسره نمیره دختر رو بگیره بعد طلاقش بده

دختره خانواده نداره ینی؟

کاربرای اقا درخواست دوستی ندید پیلیز😐یاسی ام 🎭اگه کسی بی ادبی نکنه بی احترامی نمیکنم ...  
مگه کرم میتونه خودش باخودش.😬

کرم خاکی هم تخمدان هم بیضه لقاح دو طرفه است اما کرم پهن خودباروری داره

من پسر نیستم موقع نوشتن نام کاربری این اومد به ذهنم شعبون مخ نام کاربریمه پس اگاه باشید عزیزان نه پسرم نه مثل شعبون اهل دعوا************************************************************ شما رهبر ارکستر سمفونیک افكار و احساسات خويشيد. نبايد گامهاي خود را با صداي طبل و شيپور ديگران هماهنگ كنيد. گوش به نواي درون خود بسپاريد. نواهايي كه از درونتان بر ميخيزد را هدايت كنيد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اصلا قانون دم پسره رو میچینه

من پسر نیستم موقع نوشتن نام کاربری این اومد به ذهنم شعبون مخ نام کاربریمه پس اگاه باشید عزیزان نه پسرم نه مثل شعبون اهل دعوا************************************************************ شما رهبر ارکستر سمفونیک افكار و احساسات خويشيد. نبايد گامهاي خود را با صداي طبل و شيپور ديگران هماهنگ كنيد. گوش به نواي درون خود بسپاريد. نواهايي كه از درونتان بر ميخيزد را هدايت كنيد
دست دخترس بچه من موندم چرا پسره نمیره دختر رو بگیره بعد طلاقش بده

دختره باکره بوده؟ازمایش باید بدن معلوم میشه مگ الکیه بگ من نکردم. 

اگ دخترو نمیخان قلط میکنن باش رابطه داشته باشن 

کاربری دست دو نفر 🙂↕️

پس خروس واسه چیه؟😆

صبا بیدارش کنه به بچه شیر بده  

من پسر نیستم موقع نوشتن نام کاربری این اومد به ذهنم شعبون مخ نام کاربریمه پس اگاه باشید عزیزان نه پسرم نه مثل شعبون اهل دعوا************************************************************ شما رهبر ارکستر سمفونیک افكار و احساسات خويشيد. نبايد گامهاي خود را با صداي طبل و شيپور ديگران هماهنگ كنيد. گوش به نواي درون خود بسپاريد. نواهايي كه از درونتان بر ميخيزد را هدايت كنيد

خانواده دختره چجوری بچه رو قبول کردن؟

دوتا صلوات واسم بفرست که بدجور بهش نیاز دارم..اولی نیت سلامتی بچم..دومی نیت خونه دار شدنم..اگه فرسادی لایک کن منم برا تو بفرستم .برا همه مریضام نیت شفا و سلامتیشون صلوات بفرستوقتی احمقی و قصد دعوا داری و فک کردی همه مثه خودتن ریپلایم نکن....ادمی را ادمیت لازم است
هر نفر یه پولی دستش باشه بزارین دهن استارتر انگار حرفاش پولیه تاپبک زدی مثل آدم توضیح بده اهوم! ...


زنا

تامام

پولاتم بزار جیبت

 فَـرق‌داری‌با‌هَـرکِسی‌کِ‌دورَمِه‌جٰـانانَم؛)💛😍
استارتر#   بنظرت صیغه محرمیت خوندن؟؟ اگه نخوندن که اون بچه حرامزادس🧐 و اگه بزرگ شه حق ازدو ...

کثافت گرفته جامعه رو

کثافت گرفته بخداااا

الان اکثر بچه هایی ک میدن بهزیستی اینجورین

 فَـرق‌داری‌با‌هَـرکِسی‌کِ‌دورَمِه‌جٰـانانَم؛)💛😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز