2777
2789
عنوان

بیبی چک+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 391 بازدید | 36 پست
خوشبحالتون ولی من با این بی بی باردار نبودم

انشالله ك خيلي زود دامنت سبز بشه

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍

اسی جان ان شاالله که دامنت سبز بشه و ازمایشت مثبت و عالی باشه 🤲🤲🤲🤲♥️

۹۹/۱۱/۲۵ بعد از ۲۵روز تاخیر بی بی مثبت شد۹۹/۱۱/۲۷ آزمایشم مثبت شد با بتای ۹۰ خدایا سپردمش بخودت ۹۹/۱۲/۱۰ سونوی تشکیل جنین دادم الهی شکر ۵هفته شدم..۹۹/۱۲/۲۴قشنگ ترین صدای دنیارو شنیدم .خدایا خودت حافظ این معجزت باشو بالاخره ۲۰ مهرماه فرشته من بدنیا اومد پسر قشنگم عاشقتم.401/9/17 بارداری دوم .خدایا خودت تودلیمو حفظ کن.۹/۲۳سونوی تشکیل ساک و جنین دادم.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گلم بيبي چك هرچقدم تلاش كني ده ساعتم بمونه هاله نميندازه مطمعنم هستي چون دقيق منم اينجوري شدم هي ميز ...

منفی شد ازمایشم

أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ.. :)
منفی شد ازمایشم

اشكال نداره گلم نا اميد نشو حتما حكمتي توش بود 

از ته دلم از خانم حضرت زهرا خواستم دامنت سبز بشه 

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍
اشكال نداره گلم نا اميد نشو حتما حكمتي توش بود  از ته دلم از خانم حضرت زهرا خواستم دامنت سبز ب ...

عزیزی 💝نا امید نیستم بلاخره ی روزی میاد..مرسی مهربون

أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ.. :)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز