2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بیش_نهلت#  

سکه16میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/اینقدری که ما درگیر انتخابات آمریکاییم خود آمریکاییا نیستن بعد یه عده میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه😹اونیکه نمیتونه هیچ غلطی بکنه تویی از موتوری جنس نگیر😂/کاش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهاش میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه🙁/به جای اینکه بگی کرونا خر است بتمرگ تو خونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/نمیدنم چرا خدا به کشیشاگفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گفته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😐قضیه چیه؟/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلوااات😒/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میموون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه🙄/آرامش دو گیتی تفسیر این دوحرف است:آره تو راست میگی😏بااااشهه تو خووبیی🙄😏/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای کلمات ته چین، پاچین، بلدرچین و دارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی، پاگل محمدی، بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم😎✌️/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟ 😢دنبه هایم کو؟ 😢/خواهشا منو تو تاپیکای سیاسی دیدین پرتم کنین بیرون دیگه سیمکارت ندارم🥺😒
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز