2789

کسایی که شیک پوشن واستاد ست کردن هستن 

میشه بگن من باملنتوی عیدم چی ست کنم شیک تر بشه؟ 

روسری یا شال؟

چه رنگی؟

من از قیدت نمیخواهم رهایی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کسی اینجا خودشو بد سلیقه نمیدونه

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!

منتظران_عکس#  

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
استارتر ببخشید به نظرت این مانتو۹۶۰میارزه؟

بله پارچش متری سیصدایناست 

بعضی دردا مثل چایی میمونن....!!!شاید سرد بشن !اما تلخ باقی میمونن...!!!!❤️😍 سال ۱۴۰۱ب آرزوم رسیدم 😍❤️
منتظران_عکس#  

😎😎امشب هستم تا صب😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز