alllllllllllllliiiii مدیر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 612 عنوان عکس | مشاهده متن کامل بحث + 247 بازدید | 38 پست بچه ها کدوم مدل بهتره؟؟فقط مدل رنگش نه؟نظر بدین امشب میخوام برم سفارش بدم 1398/11/28 | 16:43 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
alllllllllllllliiiii مدیر استارتر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 612 سومی و چهارمی یه مدلن فقط رنگ هاشون فرق میکنه
منوعشقمدوتایی عضویت: 1398/04/28 تعداد پست: 2900 دومی تقریبا از مال منه🤩،سومیم خوبه ان خونت نقلیه رنگشونم خوشگله لطفا برا نی نی دار شدنم صلوات بفرستین مهربونا🥰😘
رهااااایی عضویت: 1397/10/12 تعداد پست: 18463 سومی درد من حصار برکه نیست!!!!درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است!!!!!!
alllllllllllllliiiii مدیر استارتر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 612 من از اون مدل اولیه دارم کرمیشو خز شده خیلی اصلا اون مدلو نگیر نه همینجوری گذاشتم نظر خودم بیشتد ۳ یا ۴ هست
mariuo1999 عضویت: 1397/08/08 تعداد پست: 1599 نه همینجوری گذاشتم نظر خودم بیشتد ۳ یا ۴ هست اره ۳ قشنگه ولی ۲ شیک تره
jfmm عضویت: 1398/11/21 تعداد پست: 1180 دومیم خزشده متاسف نباش متحیرباش تغییرکن وتغییرده(جمله ای ازخودم☺)
alllllllllllllliiiii مدیر استارتر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 612 دومی ببخشید قیمتش چند؟ فکر کنم ۷/۴۰۰ باشه
پیردل عضویت: 1398/11/24 تعداد پست: 876 نه همینجوری گذاشتم نظر خودم بیشتد ۳ یا ۴ هست بسلامتی,جمع و جور و زیباس
alllllllllllllliiiii مدیر استارتر عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 612 دومیم خزشده چستر؟؟؟؟سفید نارنجیه؟؟نشیمنشم میگن خوب نیس
آبااااا عضویت: 1398/10/05 تعداد پست: 278 سومی پایه هاش و چوبش سفیده به نظرم من قشنگتره اما چهارمی قهوه ای
رز۷۰ عضویت: 1398/11/06 تعداد پست: 2940 فکر کنم ۷/۴۰۰ باشه همون دوتاش فقط؟؟ خدایا چنان کن سرانجام کار 🙏توخشنود باشی وما رستگار🙏🌹