2777
2789
عنوان

خانواده همسرم

| مشاهده متن کامل بحث + 391 بازدید | 56 پست
چی بگم 

خودت شوهرتو بیشتر میشناسی ک چ جوری بگی ک خیلی ناراحت بشه😳


مثلا بغض کن چشمات پر اشک با صدای گرفته وخش دار..فیلم رو نشون بده بگو فقط ما اضافی بودیم بعد بزن زیرگریه...فقط فحش نده ب خانوادش

توروخدابرای زودتر حل شدن مشکل پدرومادرم دعا کنید مادرم روی خوش زندگیرو ببینه خدایا قربونت بشم    خیلی خوشحال میشم انشالله ک خواسته دلتون با صلاح خدا یکی بشه دوستای نی نی سایتی❤عاشق قلبای مهربونتونم❤💜خدایا شکر همه نعمت هات
امروز نگو که روز خودتم خراب بشه.بزار برا فردا.بگو عکسای همه تو کلیپ هیت الا مال ما.مگه عکسای ما خار ...

اون خار از نی نی سایت یاد گرفتیم هممون😂😂😂


پست# اول خار دارد

توروخدابرای زودتر حل شدن مشکل پدرومادرم دعا کنید مادرم روی خوش زندگیرو ببینه خدایا قربونت بشم    خیلی خوشحال میشم انشالله ک خواسته دلتون با صلاح خدا یکی بشه دوستای نی نی سایتی❤عاشق قلبای مهربونتونم❤💜خدایا شکر همه نعمت هات

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اون خار از نی نی سایت یاد گرفتیم هممون😂😂😂 پست# اول خار دارد

نه من از چهار سال پیش همش به شوهرم میگم مگه من خارم تو چشم خونوادت که چشم دیدنمونو ندارن.

باز آمدم...(کاربر قدیمی)                                                                                                  
بنطرم به شوهرت بگو. اما شوهرت به اونا حرفی نزن. قصد خواهرشوهرت چزوندن تو هست. اگه بگید ناراحتید به ه ...

آره همسرم کلا کم حرفه نمیره بگه ولی امیدوارم همکاری کنه دیگه نخواد عیدی بده بشناستشون

اهان حتما تو توی سایت رواج دادی😂

نه.تو اطراف ما یه مثلیه که اگه چیزی به چشم کسی خوش نیومد میگن حتما خار داره.

باز آمدم...(کاربر قدیمی)                                                                                                  
نه.تو اطراف ما یه مثلیه که اگه چیزی به چشم کسی خوش نیومد میگن حتما خار داره.

پس اینجور خیلی جالبه 😙😂

توروخدابرای زودتر حل شدن مشکل پدرومادرم دعا کنید مادرم روی خوش زندگیرو ببینه خدایا قربونت بشم    خیلی خوشحال میشم انشالله ک خواسته دلتون با صلاح خدا یکی بشه دوستای نی نی سایتی❤عاشق قلبای مهربونتونم❤💜خدایا شکر همه نعمت هات
اینستای خودش .نذاشته که نذاشته... برو از  کاه کوه بساز بذار قشنگ دعوا بشه...همین کارارو میکنین ...

من نمیخوام به خودشون بگم هر روزمم دعوا نیست میخوام به امسر بگم تا خانواده پستشو بشناسه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز