2789
عنوان

حد و حدود رابطه دوستی

1635 بازدید | 13 پست

خیلی ها الان معتقدن وقتی ادم وارد رابطه میشه علاوه بر نیاز عاطفی باید،نیازجن.سی هم برطرف شه .با نمونش این که تابستون با ی پسر اشنا شدم خوشگل و خوشتیپ و قدبلند و.....فقط بخاطر اینکه نمیتونستم باهاش رابطه برقر کنم رفت .اکثرا همینطورین .اصلا انگار باب شده .نظرشما چیه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نفهمیدم چی گفتی😀

ببین عزیزم،تو همه جای دنیا اینطوریه،ولی تو کشورای جهان سومی واقعا افتضاحه شرایط

همچی نابود شده،طرف فکرنمیکنه چرا باید اینکارو کنه چ سودی داره ؟اصلا چرا من باید به یه بانوی ایرانی کاری داشته باشم و مردونگی تماموکمال ازبین رفته،هست اما خیلی خیلی کم

البته فقط اینا نیست،جامعه خانواده ها دوستان 

نه الزاما همه ی پسر ها رابطه نمیخوام یا اگر هم بخوان ولی طرف خیلی براشون مهم باشه کاری نمیکنن بستگی به آدمش داره 

🧿سرانجام به حکمت اتفاقات زندگی پی میبرید پس فعلاً به سردرگمی ها بخند از میان اشک ها لبخند بزن و همواره به خودت یادآوری کن پشت هر حادثه قطعا دلیلی نهفته است 🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز