2789
عنوان

نظرسنجی اسم پسر💙

222 بازدید | 25 پست

سلام 

دوستان عزیز لطفا نظرتون رو درباره هر کدوم جدا بفرمایید(انتخاب نکنید)

اسم پسر کردی# 👌🏻

کردوشا kerdusha 

"معنی: پشتیبان،حامی" 

اسم پسر پارسی#  

نیکیاد nikiyad 

"معنی: خاطره خوب"

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 

نیکیاد

دو سال پیش افسردگی شدید گرفتم توام با وسواس فکری. میخواستم خودکشی کنم. پارسال درمانم رو شروع کردم و الان حالم خوبه. الان یه مدت هست که سر کار نمیرم و روزی چند دقیقه میام نی نی سایت و سعی میکنم تبادل نظرها رو بخونم و ازشون یاد بگیرم. اگر هم خودم در اون زمینه تجربه ای داشته باشم نظر میدم. قطعا تخصصی نیست😉ولی شاید گره ای از زندگی کسی رو باز کنه یا حداقل جور دیگه ای به مساله زندگیش نگاه کنه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خودم کوردم کردشاد خوب نیست هجیش 

یکم تجدید نظر کن

آهای توییکه میخوای پست بذاری ریپلای کنی اول فک کن بعد بنویس شاید یه حرفی بزنی بعد نتونی جم کنی فقط تاپیک نزن برام دعا کنین حواست باشه دری وری ننویسی کسی ازت ناراحت شه خدا فقط دعا های مارو گوش نمیکنه ها😏اگه جوابتو نمیدم نه اینکه زبون ندارم نه دارم خوبشم دارم اما دارم مراعات میکنم بخاطر یکی که اصلا نمیشناسمش یه گناه دیگه برام ثبت نشه خیلی ناراحتی بیا خصوصی برات قرص تجویز کنم وگرنه با تمام این وجود ریپلای کردی دری وری گفتی فقط میتونم برای حالت دعا کنم چون حالت خیلی بده سلیقه ی همه مثه هم نیست همه تو یه جور محیط بزرگ نشدن و این هم معنی اینو نمیده محیطی که تو بزرگ شدی بهتره مخالفی اوکی حرف می‌زنیم اما با آرامش جنگ نداریم اگه با جنگ میحرفی فقط و فقط یه کلام بدبخت خانوادته و جمله ی آخر لطفا با دقت تاپیکا رو بخون از هر چیز سو استفاده نکن جبهه نگیر مسخره نکن سرکوفت نزن تحقیر نکن همه حق انتخاب دارن حق نداری بجای کسی تصمیم بگیری خیلیا میان اینجا دردو دل پس مواظب حرف زدنت باش که بیشتر زخم نزنی به دلش تامامقصاوت ممنوع تو جای خودتی فقط حق نداری دیگر نو قضاوت کنی تو تو جایگاه اون نبودی     بی عرضگی هاتون رو تقصیر من نندازید با تشکر ``قسمت``

صدا کردن کردوشا خییییییلی سخته. 

اسم باید راحت باشه و زیبا و پرمعنی. 

نیک یاد قشنگتره و حس مثبتی میده به ادم. 

گل پسرم دوستت دارم و هیچوقت از یادم نمیبرمت...بدجور دلتنگ تکوناتم خوشگلم...😔هعععععععععععععععی 
صدا کردن کردوشا خییییییلی سخته.  اسم باید راحت باشه و زیبا و پرمعنی.  نیک یاد قشنگتره و ...

بله این نظر شماست و محترمه 

به تظد من کردوشا که کوتاه تره

دوستان عزیزم بی‌نهایت به دعای دلای قشنگتون نیاز دارم ❤️ التماس دعا 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز