2777
2789
پسرم امیرحافظ❤هیشکی هم اسمشو تا حالا کوتاه نکرده چون ما کوتاه نمیگیم  


پسر منم امیر رضاس خودمون کامل میگیم اما بعضیا کامل نمیگن و من اعصابم خورد میشه میگم کاش اسم تک میزاشتم 

ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد ..‌.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اسم تک دوست دارم ولی اسم پسرم ترکیبیه

چون شوهرم مذهبی دوست داشت من نه

گذاشتیم محمدصدرا ولی صدرا صداش میکنیم

حال من خوب است اما با ❤ تو ❤ بهتر میشوم / آخ...تا میبینمت یک جور دیگر میشوم   خدا جونم خودت مواظب پسرم باش🌸(فَاللّه خَيْرٌحافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ)  🌸🌸ممنونم بابت همه چي خداي مهربونم🙏
دلیل مخالفتت چیه؟!

هم اسم کوتاه دوس دارم هم اینکه اخرش همه یکی صدا میکنن. مثل دادش خودم محمد جواده بیشتر یا جواد صداش میکنیم یا محمد

خدایا مرسی ازت بابت همه چی. 😍😍
هم اسم کوتاه دوس دارم هم اینکه اخرش همه یکی صدا میکنن. مثل دادش خودم محمد جواده بیشتر یا جواد صداش م ...

بخاطر همین تایپیک زدم اخرم به نتیجه نمیرسم:/مرسی عزیزم

بخاطر همین تایپیک زدم اخرم به نتیجه نمیرسم:/مرسی عزیزم

اما ی اشنا داشتیم ک اسم بچش دو اسمی بود خودشون اسم رو کامل صدا میکردن ب تبعیت بقیه هم همینکارو میکردن و کسی هم اگه تک صدا میکرد بهش تذکر میدادن ک اسم کامل رو بگه الان همه اسمشو کامل میگن. بستگی ب خودتونم داره 

خدایا مرسی ازت بابت همه چی. 😍😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز