2737
2734
عنوان

روانپزشک یا روانشناس خوب برای مشاوره ترجیحا غرب تهران - کمک کنید .

| مشاهده متن کامل بحث + 102299 بازدید | 192 پست


بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

روانشناس در جنت آباد

مشاوره و روانشناسی  دکتر سهیلا منعم(مدرس دانشگاه ش.ن 5383)


عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره


روانشناسی تربیتی و تحصیلی،کودک و نوجوان،ازدواج و خانواده


آدرس :جنت آباد مرکزی،20متری گلستان،پلاک26،واحد43،طبقه 2

۰۲۱۴۴۲۹۰۳۲۷- ۰۹۰۳۲۳۴۷۲۱۵


بزرگراه همت،جنت آباد شمالی،35متری گلستان،خیابان اقاقیا،درمانگاه الیاد


۰۹۰۳۲۳۴۷۲۱۵

روانشناسی ازدواج بالا بردن آگاهی و توانایی در رابطه با انتخاب همسر مناسب را پیش از ازدواج، برای انتخابی درست و هوشمندانه ضروری می‌داند.

یکی از روانشناسانی که در زمینه روانشناسی ازدواج بسیار کار کرده‌است باربارادی آنجلس می‌باشد. وی کتاب‌های بسیاری در رابطه با روانشناسی ازدواج به چاپ رسانده و سمینارهای زیادی را در این رابطه برگزار کرده‌است. در ادامه به ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که از نظر باربارادی آنجلس لازم است در همسر آینده خود به دنبال آن باشید.

2728

منم پیش دکتر لیلا ندایی تجربه هیپنوتیزم دارم کارش فوق العادس حتما برید مطب سعادت اباد اونجا تستاش رایگانه چون مطب خودشه اما مطب دکتر دارابی قد پول خون ادم پول تست میگیرن

بهترین هایی که میشناسم رو به همه میگم اول از همه عشق 

من یه شکست عضقی خوردم که دنیام تیره و تار شده بود و افسرده شده بودم . اصلا همش یه جا افتاده بودم خواهرم خیلی بهم کمک کرد اون فقط میدونست چی شده از یکی از دوستاش برام از یه روانشناس وقت گرفت منو میبرد واقعا خیلی روم تاثیر گذاشت و خدایی خوب شدم خدایش زهرا امام روانشناس خوبیه خدا خیرش بده من که ازش راضیم خدا خواهرم حفظ کنه که کمک بزرگی بهم کرد من قصد خودکشی داشتم که خواهرم منو برد دکتر و الانم که خوبم بهت توصیه می کنم بری پیش روانشناس چون بهتر از روانپزشک بدون دارو خوبت می کنه


2738

سلام دوستان کسی اگه تابحال از خانم زهراامام مشاوره گرفته لطفا تجربشو به اشتراک بذاره با توجه به نظرات قبلی توی سایت من از ایشون وقت گرفتم ولی واقعا نمیدونم انتخاب درستی کردم یا نه! 

دکتر سعید انصاری رو خیلی قبول دارم کارشو واقعا متخصص ان تو این کار. روانپزشک و متخصص اعصاب و روان ان و کلا  روال کارشون با روانشناسا فرق داره. دارو کم میده و اذیتت نمیکنه با خروار دارو. فوق العاده ام مرد آرامیه و می تونی مشکلاتتو راحت بگی

منم پیش دکتر لیلا ندایی تجربه هیپنوتیزم دارم کارش فوق العادس حتما برید مطب سعادت اباد اونجا تستاش را ...

شماره دکتر ندایی اینه ۰۲۱۸۸۷۹۴۰۹۸ مطبش سعادت اباد و صادقیه هست کارش عالیه هیپنوتیزم گر معتبریه

خرد سرچشمه خوشبختی ست
سلام دوستان کسی اگه تابحال از خانم زهراامام مشاوره گرفته لطفا تجربشو به اشتراک بذاره با توجه به نظرا ...


عزیزم من یه مدت میرفتم برای مشکلات زناشویی که داشتم رفتم پیش زهرا امام واقعا نتیجه گرفتم . به نظر من اینجا مکان خوبیه که بتونی روانشناس خوب پیدا کنی . من که خودم چندجلسه مشاوره پیش ایشون رفتم و الان زندگیم کلی تغییر کرده اگر نرفته بودم کارم به طلاق می رسید الان خیلی خوشحالم خداخیرش بده .

2706
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

شیرخشک

مرداد۹۹ | 3 دقیقه پیش
2687