2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

جدی

نه عزیزم خیلی طول می‌کشه با زجر فراوان شاید ۱۲ الی ۲۴ ساعت. در کل این مدت هم مریض هوشیاره، درد خیلی شدید داره، می‌دونه میمیره بدون هیچ راه بازگشتی. ۱۰۰ درصدشون هم پشیمون میشن. خیلی وحشتناکه. در حقیقت زجرکش میشه

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
علایمش چیه میشه بعد سه روز علایمش کم کم بیاد سراغت 

بی‌اشتهایی، بی‌قراری، تحریک پذیری، گیجی، سرگیجه، لرزش، دوبینی ،عدم تعادل، تنگی نفس، درد‌های شکمی، تهوع، استفراغ، تعریق، ضعف و بی حالی، افت شدید فشار خون، اختلال در ضربان قلب، اختلالات و آسیب‌ها‌ی کلیوی، زردی، بزرگی کبد و طحال، فلج روده‌ای، تشنج و کاهش رفلکس‌ها، آسیب کبدی، اختلالات خونی

نه علایمش سریع ایجاد میشه چون سریع جذب میشه. نمیشه کسی قرص برنج خورده باشه یهو بعد سه روز یه ذره علامت داشته باشه. همون ساعت اول علایم شروع میشه به اوج میرسه و کم کم میمیره

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
آره سه روزه میگم نکنه دادن بهم الان علایمش داره آشکار میشه 

چرا فکر می‌کنی کسی بهت داده؟ 

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز