2789

بی ادب را به زَر مگو که نکوست


پ.ن ؛

چو تو آمدی مرا بس که حدیث خویش گفتم

چو تو ایستاده باشی ادب#   آن که من بیفتم


تو اگر چنین لطیف از در بوستان درآیی

گل سرخ شرم دارد که چرا همی‌شکفتم


سعدی#  

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم!                                         https://t.me/abyate_saadi

یه کلام از استاد مفتون😹😹

مسافر: مادر وینستون داری؟                                        گیلانه: پسر جان تو دکه ست خودت بردار.                      مسافر: ارزون نشده؟                                                   گیلانه: چی ارزون شده جز جون آدمیزاد...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عه امضای من 😂😂😂

ادب مرد به از دولت اوست 👌 (میتونم به سوالات حقوقیتون در حد دانش و توانم و یاری حافظم پاسخ بدم ❤ از کمک کردن بهتون خوشحال میشم. شرطشم یه صلوات برای نتیجه ی آزمون وکالتمه ❤❤❤)
آره ولی کاش اندازه ی ادبش دولت هم داشت جناب مفتوووون

 

ممنون از مشارکتتون .


🍂🍃🍂🍃🍂

برگ سبزی است تحفه ی درویش 

چه کنــد ؟ بینــوا هـمین را دارد

🍂🍃🍂🍃🍂

آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم!                                         https://t.me/abyate_saadi
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز