2777
2789
عنوان

اینا چطورن؟+عکس

314 بازدید | 32 پست

الان همسایه طبقه بالامون میاد پایین دوتا بچه کوچولو داره اینا خوبه برا پزیرایی.چیزه دیگه نداشتم

خدایا بابت دوقلو هایی ک بهم دادی شکرت پسرهای گلم بنیامین و پارسا.یک دختر خوشگل دوساله هم دارم ک نفسمه.                    (دوقلوهای نازم برا قانون جذبه ک ایشالله واقعی میشه)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

کو کو

💕💜😎والا الان خوشگل زیاد شده...قدیما دو سه نفر بیشتر نبودیم😎💜💕خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین

آره خیلی خوبه دستت دردنکنه

💕💜😎والا الان خوشگل زیاد شده...قدیما دو سه نفر بیشتر نبودیم😎💜💕خدای مهربون هرکی امضام رو میخونه به قلبش آرامش بده اگه مشکل مالی داره مشکلش رو حل کن، اگه بچه میخواد دامنش رو سبز کن. اگه قرض داره قرضش رو ادا کن، اگه گرفتاره گرفتاریش رو  رفع کن، اگه عاشقه به عشقش برسونش، اگه مریض داره خوبش کن، اگه خونه نداره  خونه دارش کن  خدای خوبم از غیب مال ونعمت براش ببار تو بزرگی من به عظمتت شک ندارم. همیشه کنارم بودی دستم رو گرفتی  پناهم بودی، کنار این عزیز باش دستش رو بگیر پناهش باش. آمین
ببینم

گذاشتم

خدایا بابت دوقلو هایی ک بهم دادی شکرت پسرهای گلم بنیامین و پارسا.یک دختر خوشگل دوساله هم دارم ک نفسمه.                    (دوقلوهای نازم برا قانون جذبه ک ایشالله واقعی میشه)
عزیزم هرچی داری بزار همین که اجازه دادی بیان دنیایی ارزش داره

آره بابا اوم نباید خودشو اذیت کنه من هر وقت چیزی نداشته باشم چایی و بیسکوییت میذارم

❤تا خدا بنده نواز است     به خلقش چه نیاز......❤
پست# اول خار ندارد

گذاشتم

خدایا بابت دوقلو هایی ک بهم دادی شکرت پسرهای گلم بنیامین و پارسا.یک دختر خوشگل دوساله هم دارم ک نفسمه.                    (دوقلوهای نازم برا قانون جذبه ک ایشالله واقعی میشه)
کو کو

گذاشتم

خدایا بابت دوقلو هایی ک بهم دادی شکرت پسرهای گلم بنیامین و پارسا.یک دختر خوشگل دوساله هم دارم ک نفسمه.                    (دوقلوهای نازم برا قانون جذبه ک ایشالله واقعی میشه)
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز