2777
2789
عنوان

همين حالا در چه حاليد ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 446 بازدید | 73 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قدت چنده که وزنت۱۰۱هستش

168 عزیزم

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
منم توسوییت رو تخت دراز کشیدم منتظرم غذارو بیارن...بعد بریم حرم امام رضا زیارت🌷🌷

رفتی برای من خیلی دعا کن😍بگو شاهدخت گفت دست‌ مریزاد  

❣🖤مهربانی رسمِ دل های پاک است🖤 ❣

ولوام رو‌مبل.وضعیتم قرمزه حال هیچیو ندارم.سیب زمینی گذاشتم آب پز شه کتلت بذارم با پلو واسه نهار

فرهنگ یعنی بپذیریم وجود هر شخص دو بخش دارد!بخش اول:چیزهایی که انتخاب خودش نیست و بطور طبیعی به او داده شده است و نباید مسخره شوند! و بخش دوم:چیزهایی که انتخاب خودش هستند و به ما ربطی ندارند!!

[QUOTE=123008761]من ديروز انقدر بيخواب بودم داشتم ميمردم طهر از سركار اومدم گفتم اخجون ميخابم تا شب با خيال راحت&nbs ...[/QUOTE    دوست# احمق خدا لعنتت کنه 

تو تربیت فرزند کوشا باشید....من همون  najvaye manهستم ک چشام آبیه😁😁کلی عکس گذاشتم چند نفر تازه میشناختنم بخاطر بی ادبی یکی دیگه ترکیدم...نترکونینن توروخدا باجنبه باشیم
فیلمه؟؟ اسمش چیه؟

سینمایی ترکیه،با زیر نویس از نت دانلود کردم..رجب ایودیک ۴ و ۵...ترک باشی خودت میفهمی چی میگه نیازی به زیرنویس نیست..ده بار دیدم بازم با دخترام نشستیم نگا میکنیم🤣🤣🤣🤣🤣

سینمایی ترکیه،با زیر نویس از نت دانلود کردم..رجب ایودیک ۴ و ۵...ترک باشی خودت میفهمی چی میگه نیازی ب ...

من ترکی بلد نیستم😢 جای منم بخند😂

❣🖤مهربانی رسمِ دل های پاک است🖤 ❣
اوف وزنت که خیلی زیاده.سختت نیس.

نه عزیزم اونقدرم هم نیست اصلا بهم نمیخوره همه میگن هشتاد و خورده ای میخوره بهت ولی بازمدارم سعی میکنم کم کنم وزنمو

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792