2777
2789
عنوان

گل دختر+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 436 بازدید | 39 پست
وای خدا چرا من همش دلم غنج میره برا بچه ..الان کاش بچت اینجا بود هی لپشو ماچ میکردم 

مگه بچهات بزرگن عزیزم؟

واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات لطف کنیدممنون همتون😘
مگه بچهات بزرگن عزیزم؟

نه بابا بچه کجا بود ۱۵ سالمه   

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه بابا بچه کجا بود ۱۵ سالمه    

ای وااای کاش همسایم بودی....اینقددلم میخادروزی یساعت یکی باشه بچهاموببره بازی کنه باهاشون تامن به کارام برسم

واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات لطف کنیدممنون همتون😘
ای وااای کاش همسایم بودی....اینقددلم میخادروزی یساعت یکی باشه بچهاموببره بازی کنه باهاشون تامن به کا ...

وای نگو تو رو خدا به خدا دل منم میخواد 😍😍😍😍😍😍😍چقد خوب میشد 

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
وای نگو تو رو خدا به خدا دل منم میخواد 😍😍😍😍😍😍😍چقد خوب میشد 

من غریب وتنهام دورازخانوادم باهیچکسم رفت وامدندارم گاهی واقعابادوتابچه خسته میشم توخونه😢

واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات لطف کنیدممنون همتون😘
من غریب وتنهام دورازخانوادم باهیچکسم رفت وامدندارم گاهی واقعابادوتابچه خسته میشم توخونه😢

چه تفاهمی منم غریبم تو شهرم و تنهام ...چند سالته ؟اون یکی بچت چند سالشه

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
چه تفاهمی منم غریبم تو شهرم و تنهام ...چند سالته ؟اون یکی بچت چند سالشه

مجردی؟دختراولم4سال ونیم.مال کجایی عزیزم؟

واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات لطف کنیدممنون همتون😘
مجردی؟دختراولم4سال ونیم.مال کجایی عزیزم؟

متاهلم عزیزم ...مال کردستان ....خداحفظشون کنه برات

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
متاهلم عزیزم ...مال کردستان ....خداحفظشون کنه برات

عزیزم خوشبخت باشی😘منم مال خراسان رضوی ام یساعت بامشهدفاصله دارم.عاشق کردستانم تاحالاقسمت نشده بیام😥

واسه براورده شدن حاجتم یه صلوات لطف کنیدممنون همتون😘

فداتشم و همچنین ...من مشهد اومدم ولی دلم میخواد باز بیام ....ایشالله قسمت شه بیای جاهای قشنگی داره مخصوصا مریوان ..

خاطرات یک جنین ♡♡تا آخرش بخونین جالبه     بعضیا همچین میگن ما چال لپ داریم انگار چاه نفت دارن 😒😒 .....  حالا خوبه یه عضله تو صورتشون فلجه 😏😏....چطوری فلج😝😝😝😝                                                                                                  دیروز تو تاکسی بودیم رانندهه رفت بنزین بزنه با یه راننده دیگه دعواش شد یارو به راننده ما گفت : تو مسافر کشی ؟تو گوه کشی                                ما چهار تا هم تو ماشین تا آخرش فقط به افق خیره شدیم 😐               یه بار بابام کنتر گاز رو دست کاری کرد .....روزی ۱۳۰۰ تومن باید اداره گاز به ما میداد 😐😐                    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز