2777
2789

بیاین حاضر جوابی

فقطم جنبه فان❤#  

کسیم اگه میخواد بیاد باید جنبه# داشته باشه 

هرکی دارع بیاد وسط 

کسیم مشکل داره بره بیرووووون 

خوب# خوب#  



صبحانه را میتوان با دسر عاشقانه های شیرین میل کرد...وقتی الکی حواسم را پرت روزنامه خواندن کنم و از فنجان تو چایی بنوشم و بعد با کلی اب و تاب بگویم:  عجیب است...چقدر چای امروز خوش طمع شده...!                                            چشمانت به خنده بیفتد ولقمه نیمه گاز زده ام را از دستم بگیری                                                         و بگذاری دهانت و بگوویی:عجیب تر اینکه نان و مربای امروز هم طمع هیجان انگیزی دارد و هضم،این مزها های ه عجیب،بوسه ای میخواهد که که از ابتدای صبح روی لب های جنابعالی دارد زبان درازی میکند!!                                                                                  بابا تیکر رژیمه ،من مجردم هنوز شوهرم کجا بود که حامله بشم بابا                                                                                   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@دفنه77  بیااااا عشششق جاانم

صبحانه را میتوان با دسر عاشقانه های شیرین میل کرد...وقتی الکی حواسم را پرت روزنامه خواندن کنم و از فنجان تو چایی بنوشم و بعد با کلی اب و تاب بگویم:  عجیب است...چقدر چای امروز خوش طمع شده...!                                            چشمانت به خنده بیفتد ولقمه نیمه گاز زده ام را از دستم بگیری                                                         و بگذاری دهانت و بگوویی:عجیب تر اینکه نان و مربای امروز هم طمع هیجان انگیزی دارد و هضم،این مزها های ه عجیب،بوسه ای میخواهد که که از ابتدای صبح روی لب های جنابعالی دارد زبان درازی میکند!!                                                                                  بابا تیکر رژیمه ،من مجردم هنوز شوهرم کجا بود که حامله بشم بابا                                                                                   

منم پایم🙌

" مثلا با ذوق براش حرف بزنی و هی حرف بزنی و اوج بگیری بد ببینی چشایع نازش خمارع و پلک نمیزنه ! هی دستاتو تکون بدی و یهو دستاتو بگیره و بکشونتت تو بغلش و موهاتو بزنه کنارتو آروم تو گوشت زمزمه کنه : آخه تو چقد قشنگی دلبر همونجا همون لحظه باید براش مرد🙈♥️💍من بهتون میگم تعداد مژه‌های پایین سمت چپش ۵۸ تاست، بعد شما میپرسی عاشقشی؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سفر به کیش

saharmazaheri | 3 دقیقه پیش

خودکشی

mim78 | 29 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز