2789
عنوان

متولد چه ماهیی هستی❤

785 بازدید | 136 پست

بیاید هر کی از خصوصیات اخلاقی خودش بگه..وبگه متولد چه ماهیی هست❤کاملا مودبانه و بدون هیچ توهینی نسبت به ماه های دیگر...

میخوام ببینم مصلا چند تا مردادی هست که خصوصیاتشون شبیه هم باشه...

یا چند تا مردادی هست ک خصوصیاتی شبیه هم داشته باشن...

خودم# بهمن ماهی هستم با افتخار❤

خیلی شوخ طبع هستم خنده رو معروف به فاطمه خندون...ولی ثبات اخلاقی ندارم در مورد انتخاب هم خیلی زود نظرمو عوض میکنم...ولی از نظر دوست و رفیق خیلی زود با همه گرم میگیرم و دارای طیف وسیعی از دوست و رفیق هستم☺☺☺بسیار عجول و هول و استرسی


تو زبان آذری..وقتی دو نفر خیلـــی به هم میان میگن که خدا^^خدا خاک اینارو از یه جا برداشته^^خیلـی تشبیه قشنگیه😍^^^^^^^^سنی سویرم جانیم

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

فروردین هستم ولی راستش اعتقادی به خصوصیات اخلاقی ماه ها ندارم ❤

❤❤❤اینم نظریه

تو زبان آذری..وقتی دو نفر خیلـــی به هم میان میگن که خدا^^خدا خاک اینارو از یه جا برداشته^^خیلـی تشبیه قشنگیه😍^^^^^^^^سنی سویرم جانیم
❤ از خصوصیاتت نمیگی؟

حساس بي اعصاب مهربون صادق😅

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز