2789
عنوان

فرقی نمیکنه .......

| مشاهده متن کامل بحث + 144 بازدید | 23 پست
چقدر انرژی مثبت      

قربون شما

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
قربوست❤دادا تو گلی ما خار اصن خاکتیم بمولا

شکسته نفسی نکن دختر ❤😊

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شکسته نفسی نکن دختر ❤😊

تو خیلی زیبایی😍دوشتدالم یه خولده نه ژیااااااد😆😍❤

نامِه اِی بِه نیمِه گُمشَدِه گور بِه گور شُدَم:اونقَدر دیر اومدی کِه مامانَم دارِه از جَهیزیَم اِستِفاده میکُنِه  
تو خیلی زیبایی😍دوشتدالم یه خولده نه ژیااااااد😆😍❤

خوشگلی دردسر داره 😅 همون یه خولده خوشگلی کافیه ❤🌹

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
خوشگلی دردسر داره 😅 همون یه خولده خوشگلی کافیه ❤🌹

نه زیاد خشگلی شیطون😆

همه چی تو ماااچِ پَس ماچ# ماچ# 😆❤

نامِه اِی بِه نیمِه گُمشَدِه گور بِه گور شُدَم:اونقَدر دیر اومدی کِه مامانَم دارِه از جَهیزیَم اِستِفاده میکُنِه  
نه زیاد خشگلی شیطون😆 همه چی تو ماااچِ پَس ماچ# ماچ# 😆❤

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣💕💖💞💕💖💞

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊

س سارا جون خوبی؟ ی سوال راجب اوتیسم داشتم ممنون میشم اگه جواب بدی راستش یکی از اشناهای ما ی پسر دارن ۲سال ونیم هستش پدرو مادرش هوش درست حسابی نداری ی جورایی بعد این بچه از همون اولا ارتباط چشمی نداشت یا باهاش حرف میزی بزور میخندید یا میدی نشسته ب گلای فرش خیره شده یا با اونا بازی میکنه خیلی دیر چهار دستو پا رفت خیلی دیر راه افتاد الانم ک فقط یکی دوتا کلمه میگه حتی خیلی چیزارو انگا نمیفهمه ارتباط احساسی نداره یا از چیزی ذوق کنه یا از چیزی ناراحت احتمال داره اتیسم باشه

دلم را کسانی شکستن که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد،😭😭😭😭چرا کشتیش؟؟؟ آقای قاضی من نکشتمش خودش از حسودی مرد😀😀😀😀😀
س سارا جون خوبی؟ ی سوال راجب اوتیسم داشتم ممنون میشم اگه جواب بدی راستش یکی از اشناهای ما ی پسر دارن ...

سلام البته من تو تاپیک های متفرقه ام جواب سوالات اوتیسم نمیدم تو امضام زدم ....این بچه باید ارزیابی بشه تا بشه بهش کمک کرد گلم 🌹

 👈 من مادر یک کودک اتیسم هستم توجه کنید از این بعد در تاپیک های متفرقه ام به سوالات در مورد اختلال اتیسم هست پاسخ نمیدهم لطفا در تاپیک هایی که موضوع شون و عنوان شون اتیسم هست سوال خودتان بپرسید ممنونم که رعایت میکنید منم یک انسانم گاهی دوست دارم از دنیای اتیسم دور باشم و تاپیک های غیر اتیسم بزنم 😊
سلام البته من تو تاپیک های متفرقه ام جواب سوالات اوتیسم نمیدم تو امضام زدم ....این بچه باید ارزیابی ...

قربونت عزیزم ک جواب دادی شرمنده امضاتو ندیدم راسیتش بابای بچه هم تو دوران جوانی از درخت افتاده و ی پاش خیلی بد میلنگه و ما بهشون کمک میکنم میخاسم اگه احتمالش هست ببریمش دکتر  بنظرتون پیش چ دکتری باید برد؟

دلم را کسانی شکستن که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمیشد،😭😭😭😭چرا کشتیش؟؟؟ آقای قاضی من نکشتمش خودش از حسودی مرد😀😀😀😀😀
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام

خوشگلـہ83 | 36 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز