اینو دیگه از من یاد گرفتی .. منم واسه پلو دمکنی نمیذارم... دیدم بعضیا واسه ی مرغ میذارن گفتم شاید تو هم جز اون بعضیا هستی
به هر حال به جاریات میگم منتظر اعلام جنگ خونین باش
یالله یا کریم یا أول یا آخر یا مجیب 💚 لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم رَبِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثين