2777
2789

هم‌خودت هم شوهرتو بزار.من ندیدم

تموم زندگیم دخترم......عاشقتم مامانی...ممنون از اینکه با اومدنت منو ب زندگی امیدوار کردی.....عشق مامان تا هستم نمیزارم آب تو دلت تکون بخوره.....قربون خنده های نازت....قربون اون چالهای رو صورتت....مامان فدای تک تک خوشمزگیات....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بزار دیگه فردا ظهر مهمون دارم میخواد زود بیدار شم

یاد گرفتم که:  ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌

یک سال بعد😐و همچنان منتظر

با اینکه داستان منو بد نوشتی🥲                              ولی تو هنوز خدای خوب منی🥹                                دلا بسوز ؛ که سوزِ تو کارها کند 😪🌴و دردی نهفته در دل...🌴 و من دوباره از ته دل میخندم...😅💔

esi_is_loding😕#  

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
بزار دیگه فردا ظهر مهمون دارم میخواد زود بیدار شم

متنفرم از مهمونی که ناهار میاد

Bir derdim var artik tutamam ichimde.gitsem nereye kadar .kalsam neye yarar.hich anlatamadim hich anlamadilar.herkes neden dushman .herkes neden pishman ?unutduk hepsini.nuhun nefesini.gelme yanima sen bashkasin ben bashka💔mor ve otesi
وای .... ب نطرم نخواب دیگه پاشو کاراتو کن

همه کارام‌ کردم😊😊😊😊

یاد گرفتم که:  ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌
متنفرم از مهمونی که ناهار میاد

خودمون دعوتشون کردیم😂😂😂😂

یاد گرفتم که:  ۱-با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت باشد😏. ۲-با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه میکند😕. ۳-از حسود دوری کنم چون اگر دنیا را به او تقدیم کنند باز از من بیزار خواهدبود 😑. ۴-تنهایی را به بودن در جمعی که به ان تعلق ندارم ترجیح دهم👌👌
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز