2789

خانوما من خودم قدبلندم 

١٧٤قدمه و ٧٥ وزنم

ولي خوب اصلا بهم مشخص نيس وزنم😊😊

من عاشق قدمم

چون همه چي بهم مياد

مانتوي بلند ،كوتاه 

جين كه عاليه👌🏼👌🏼👌🏼

و مهم تر از همه اينه كه هرچيم كه پرخوري ميكنم اصلا بهم مشخص نيس

بعضي وقتا كه بارونيه بلند و كشيده ميپوشم با بوت مشكي محشر ميشه

تو خيابون بهم ميگن خانوم چقد خوشتيپي (البته خانوم گفته چند بار)

خلاصه من عاشق قدمم

چون همه ي مانكنا و دختر شايسته ها قد بلندو كشيده دارن 

بلوز شلوار جين كه ميپوشم و موهام باز ميكنم خودم كيف ميكنم  برا هيكلم

تازشم اندامم خيلي خوب نيستا 

ولي همين كه بلند و كشيدم همه عيبامو ميپوشونه

دختراي تو فيلم تركيه ها رو ديدين خودشون قد بلندن

با ده سانت كفش تو خونه راه ميرن

خلاصه خاستم بگم قدبلندا قدررررر خودتونو بدونيد😍😍

قدبلندا لايييييك

قدبلندا عاشقتونم ❤️❤️❤️❤️

حالا یکم کمتر تعریف میکردی از خودت طبیعی جلوه کنه :))))

چو قناری به قفس یا چو پرستو به سفر؟                                 هیچ یک من چو کبوتر نه رهایم نه اسیر🙂                                  چیزی که وحشتناک بود حس می کردم                                                 نه زندهِ زنده هستم نه مُردهِ مرده  💔بهترین هرکس اون چیزیه که خودش دوست داره‌یه زوج جوون دیدین نگید " عه تو که از همسرت خیلی سرتری"دوستتون یه لباس خرید نگید "رنگ بهتر نداشت؟" و...بقیه که نباید به سلیقه ما زندگی کنن!کاری نکنیم که اطرافیانمون از ترس حرفای ما قید دوست داشتن هاشونو بزنن..تو زندگی آدما همیشه مرز های باریکی وجود دارن بین رک بودن و بیشعوری ، بین احترام و چاپلوسی ، بین اعتماد به نفس و خود شیفتگی ...این مرزها تعیین کننده ی بزرگی آدماست یادشون بگیریم.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم عاشقتم  

میشه برای منم صلوات بفرستین برای خوب شدن ❤زندگیم❤ دعا کنین التماس دعا دارم💚                            اگه فرستادین بگین منم براتون صلوات بفرستم 

من سه مترم😊



😒

دور از تو بادا اهرمن...💚🤍❤️ هوا گرگ و میش.. نسیم خنک..صدای اذان صبح... یه جون تازه و یه روح تازه..😁💖 (هنوووزم چایی با دانمارکی خیلی میچسبهههه😂😋) ... اتفاق میفته رفیق...شاید دیرتر شاید دورتر...زمانیکه صدای قهقه ت خط بطلان میکشه بر تموم غمهاییکه کنج دلت جا گرفتن تا یاداور روزهایی باشن که هرچند سیاه هرچند تلخ اما گذشتن..طاقت بیار و ببین اون اینده ای رو که حق توئه..خدا هواتو داره خدا هوامونو داره دلسرد نشو از های و هوی گذرای باد..اتفاق میفته رفیق..❤️ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز