2789

سرچ میکردم نی نی سایت عکس دخترم جزو اولین عکسا میومد بالا

تاپیک رو حذف کردم الان ولی بازم عکسه مونده

خدایا شکرت

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کدوم

کاربر قدیمی هستم😐👊            ‌                             نصیحت خواهرانه: قبل از دعوا این مسائل رو باهمسرتون طی کنید:۱ حق نداریم به خانواده های هم توهین کنید ۲ حق نداریم مشکلات کهنه وقدیمی رو مطرح کنیم توی هر دعوا فقط راجب اون موضوع بحث میکنیم 3شام نهار نپختن شام نهار نخوردن نداریم همه باید عادی سر میز غذا حاضر باشن 4 هرکسی برای آشتی پیش قدم شه اون یکی باید براش کادو بگیره!منو همسرم قانونمون اینه نوبتی پیش قدم میشیم! ۵ حق نداریم طرف مقابل رو تعمیم بدیم مثلا تو همیشه.... ممنوعه. چون این کار دعوا رو ب اوج میرسونه، ۶ باید بهم  فرصت بدیم هرکسی راجب دیدگاهش نصبت ب موضع دعوا 5دقیقه صحبت کنه و طرف مقابل هم 5دقیقه پاسخ گو باشه..                                            اگه دوست داشتی یه صلوات واسه سلامتی خودت و خانوادت و خانواده بنده بزن😊😉😘
حالا مهم نیست عکس دخترمه ولی خب گفتم بگم واسه کسایی که نمیدونن  پست_اول_خار_داره😂# 😂😂😂

پست اول گزاشته بودی؟؟

دیو ها وجود دارند من دیو ترسناکی به نام افسردگی میشناسم..بعضیا بدنشون ویتامین شعور کم داره ..کاربر قدیمی ام انقد منو نترکونین😠
ترو خدا برام گزارش بزنید براتون صلوات میفرستم

زدم

کاربر قدیمی هستم😐👊            ‌                             نصیحت خواهرانه: قبل از دعوا این مسائل رو باهمسرتون طی کنید:۱ حق نداریم به خانواده های هم توهین کنید ۲ حق نداریم مشکلات کهنه وقدیمی رو مطرح کنیم توی هر دعوا فقط راجب اون موضوع بحث میکنیم 3شام نهار نپختن شام نهار نخوردن نداریم همه باید عادی سر میز غذا حاضر باشن 4 هرکسی برای آشتی پیش قدم شه اون یکی باید براش کادو بگیره!منو همسرم قانونمون اینه نوبتی پیش قدم میشیم! ۵ حق نداریم طرف مقابل رو تعمیم بدیم مثلا تو همیشه.... ممنوعه. چون این کار دعوا رو ب اوج میرسونه، ۶ باید بهم  فرصت بدیم هرکسی راجب دیدگاهش نصبت ب موضع دعوا 5دقیقه صحبت کنه و طرف مقابل هم 5دقیقه پاسخ گو باشه..                                            اگه دوست داشتی یه صلوات واسه سلامتی خودت و خانوادت و خانواده بنده بزن😊😉😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آدم ها

surger | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز