2789
عنوان

دوبرابرشدن یارانه هابعدازعیدراسته عایاااا🤔🤔🤔

| مشاهده متن کامل بحث + 1264 بازدید | 101 پست
اره  اب و برق هم مجانی میشه تازه  پرایدم میشه ۱۰ ملیون

خخخخ خیلی باحالی

زندگیه خوبی دارم ظاهرش چشه خیلیاروکورکرده یکی نیست به این خیلیابگه به ظاهرهمه چی خوبه ولی همه چیزکه به ظاهرنیست آخه ‌((ممنون میشم اگه واسه تنهامشکل زندگیم صلوات بفرستید))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


https://www.ninisite.com/discussion/topic/3824483/کاربران-محترم-سایت


سکه10میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/کا‌ش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهم میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه😢/به جای اینکه استوری بذاری کرونا خر است بتمرگ توخونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/خدایا لااقل یه پیامبر بفرست باهاش مذاکره کنیم😐/خدایا میگم یبار دنیا رو روشن خاموش کن شاید درست شد🙁/حالا اگه یه ویروس میومد که با سرمای هوا از بین میرفت میانگین دمای کشور 41 درجه بود😒/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای واژگان ته چین، پاچین، بلدرچین ودارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی،پاگل محمدی،بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم✌️/نمیدونم چرا خدا به کشیشا گفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گقته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😯 واقعا چرا؟/کتاب بیشعوری روباز کردم دیدیم داره به خیلی ازاطرافیانم توهین میشه بستمش پرتش کردم اونطرف😖/آرامش دوگیتی تفسیر این دو حرف است:آره تو راست میگی،باااااشــــه تــــوو خـــوووبــی/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلواات/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میمون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟دنبه هایم کو؟😢
عزیزم نگو الان کاربریت میره رو هوا

چطور؟

زندگیه خوبی دارم ظاهرش چشه خیلیاروکورکرده یکی نیست به این خیلیابگه به ظاهرهمه چی خوبه ولی همه چیزکه به ظاهرنیست آخه ‌((ممنون میشم اگه واسه تنهامشکل زندگیم صلوات بفرستید))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز