2777
2789

میتونه ارومت کنه اون لحظه های اخر از رفتن پشبمونت کنه

جمله عباس معروفی وصف حال اینروزای خیلیاست:ما نسل بدبختی هستیم دستمان به مقصراصلی نمیرسد ازهمدیگرانتقام میگیریم!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نشنیدم اینو اقا

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆

سر گرمیه من 

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤
میتونه ابتو بیاره

فازت چیه اخه😐

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
سر گرمیه من 

شده بازی با این دل خسته

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
نوله 😐

سه فازه😑🤣

اینجاااا همه شاخ شهرن ساچه واو😒🙆همهههه علامه دهرن ساچه واااااو😑🤦دلوووو خوشگلهههه دلووووو خوشگلههههه تو دست من تک دله😐😐 خداوکیلی صدتومن میدم تک خشتم بده تو دستم😑😂زده ب سرم نمیدونم چی دارم مینویسم کله سحری😬از همین تریبون اعلام میکنم ک ساعت ۴صبح اینو نوشتم😑هااان یچی دیگم یادم اومد..من دقییقا ۳سال خواننده خاموش بودم🙆
شده بازی با این دل خسته

👍نشکن دلمو 

دوست داشتنی ترین ارزو ها دست نیافتی ترین انهاست .زندگی سراب خوبی برای ارزو های انسان است و هر لحظه انسان را از ارزو هایش دور میکند.مگر ان که یک ارزو داشته باشی و اون ملاقات با خدا باشد .در این صورت احساس میکنی هر لحظه به ارزو یت نزدیکتر میشوی و خوشبخترین انسان هستی.😍اگه همه ارزوت فقط خدا باشه خدا خودش ارزوهای خوبی برات میکنه ❤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز