2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

طبیعیه مامان زن پسر عمه من الانش سی سالشه دامادش 26 .8ماهه دختر خونه خودشه س سالم عقد تا الان دختره ...

ینی دو روز دیگه هم باز دختره حامله بشه 

دیگه خنده بازار میشه 😂

عهههه؟؟؟ناموصن؟؟؟مرسی ک یادم دادی😕

مطمینی فهمیدی؟

آنگاه که درآغوش تو بود ....فرشته اش میخواندی.                    حالا که درآغوش دیگریست.....                                             فاحشه....؟؟؟؟؟
من از مامانه بزرگترم هنوز ازدواج نکردم😑😐

خاک تو سرم فکر شو بکن 😂😂😂از ما کوچکتر دخترشو شوهر داد 

کاربری قبلیم.. شهرمن اهواز ✌️.. سلامتی همسرم و عشقمون صلوات مهمونم کنید. 🙏❤️مرسی خواهرا. 
بایا من جبهه نگرفتم اصلا مخالف ازدواج اون نیستم از تفاوت سنی داماد و مادرزن در عجبمم

میدونم😑تورو نمیگم ک.این خانومای محترمی رو میگم ک ..........

میشه برای حل مشکلاتم 5 تا صلوات مهمونم کنی؟💚     وزن شروع70 وزن جدید55  وزن هدف 50  قد157.#من_میتوانم💪💪
ینی دو روز دیگه هم باز دختره حامله بشه  دیگه خنده بازار میشه 😂

من خودمم خیلی بچه بودم ازدواج کردم 13بودم.الان 20سالمه.حاملم.تازه یبارم طلاق گرفتم شوهرم از مامانم 9.یا 10سال بزرگتره.ولی ازدواج تو سن کم خیلی خیلی اشتباهه

عاشقتم پرنسایه من😙
عمت چه فکری با خودش کرده  دلم به حال دختز عمت سوخت

البته منو شوهرم هم اختلاف سنیمون زیاده ولی دیگه ن اینقد 😮 و اینکه شوهر من هم قیافش  چنننند سال کوچیکتر میزنه هم فکرش ب روزه ولی نامزد دختر عمم هم قیافش واقعا زشته و پیر میزنه هم اخلاقشششششش 

کاربری دست دو نفره ..... من و دوستم . یکیمون مجرده ، یکی نامزد عقدی .

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز