2789

ایقدر بدم میاد مهمونی جایی میریم بعضی ها خودشونو میچپونن داخل آشپزخونشون بیرونم نمیان.

آخه آدم حسابی مهمون که برا شکمش جاایی نمیره یه همدم میخواد که پیشش بشینه صحبت کنن و حال و احوال.

حداقل جایی میرید پنج دقیقه اول که وارد میشه بشینید حالشو بپرسید کمی صحبت کنید بعد برید سراغ پذیرایی!!

من واقعااا ناراحت و  عصبی میشم😓😓

کیا مثل منن؟؟!

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

واقعا سخته مخصوصا دست تنها باشی 😳😞حق با مهمونه ها ولی خب طرف باید کاراشو کنه مثلا برای شام نمیتونه از قبل بکشه که و خیلی موارد دیگه  ..


میشه برام یه دونه صلوات بفرستی !؟ان شا الله حاجت روایی خودت 🌱

من یع بار جاریم اینا اومدن خونمون ولی خیلی زود رسیدن اصلا فکرشم نمیکردن اینقدر زود بیان تازه ساعت ۶ بود 

من لباس خونه تنم بود 

رفتم لباسمو عوض کردم و عطر زدم و یه کوچولو ارایش کردم 

همش ده دقیقه شد 

حس کردم ناراحت شد 


خدایا . سپاس . در اوج نا امیدی زمانی که بریده بودم از همه جا محکم دست هایم را گرفتی اکنون میخواهم رهایم نکنی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز