2777
2789

ما اگه دلبری بلد بودیم الان شوهرامون بجای اینکه کیونشون رو تا جلوی صورت ما بالا آورده باشن و دهنشون یه متر رو بالشت باز مونده باشه و با صدای خخخخخخررروودزففیردوگمنرززکمنطسسققففففب خر و پف کنن مارو بغل کرده و خیلی عاشقانه خوابیده بودن 😐😐😐😐😐😐😐 والا شوهرم یه کم دیگه پشتشو مایل کنه سمت من کاملا تو دهنمه 😕😕😕😕😕

حیفه امضای کاربریه قبلیم بود که اینجا بهش اشاره نشه 😆این سومین کاربریه از سال 95 خواننده خاموش بودم 96 عضو شدم چند ماه پیش ترکیدم سرچی ؟ سر یه گ و ز 😐 یکی دیگه در حضور شوهرش زده بود من و خیلیای دیگه بخاطرش پرپر شدیم چون تو تاپیکش کامنت گذاشتیم. لعنت ب این گ و ز خونخوار که بخاطرش چه کاربریهای قدیمی ک جونشونو از دست دادن قدر این امنیت رو بدونین تو سایت 😆😆😆 امثال ما اگه نبودیم شماها کجا میتونستین راحت بخندین 😃😃😃😃 و در آخر طبق امضای سابقم توصیه میکنم به شما بانوان گرامی لطفا حین معاشقه ، مراوده ، بحث و گفتگوی دوستانه و بزن بزن با همسر گرامیتان از هر گونه حرکت یهویی و تحت فشار خودداری کنید و در صورت خروج هرگونه باد صدا دار با بو و بی بو و  بیصدا با بو لطفا تاپیکشو نزنین روا نیست شما بگوزی ما تعلیق بشیم 😕😕😕😕😕

من گاهی وقتا قبلی که نامزدم بیاد خونه عکسای .... میگیرم با لباسای نازک و.. وقتی رفتم تو اتاقمون قبلی که اونم بیاد براش میفرستم واقعا روش خوبیه

میشہ واسه آرامش و خوشبختیم یه صلوات بفرستین🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من گاهی وقتا قبلی که نامزدم بیاد خونه عکسای .... میگیرم با لباسای نازک و.. وقتی رفتم تو اتاقمون قبلی ...

این که نخ دادنه😂😂

ما زِ فردا نگرانیم که فردا چه کنیم...زیر این بارِ گرانیم که جان را چه کنیم...روزگار، روزِ مرا پیش فروشی کرده...دل بیدارِ مرا پیرِ خَموشی کرده... memoliiiiii سابقم 
مواظب باش نگوزه حالا😄😄😄

خخخخ چنان میزنم پشتش ک خواب از سرش بپره 😂😂😂😂😂

حیفه امضای کاربریه قبلیم بود که اینجا بهش اشاره نشه 😆این سومین کاربریه از سال 95 خواننده خاموش بودم 96 عضو شدم چند ماه پیش ترکیدم سرچی ؟ سر یه گ و ز 😐 یکی دیگه در حضور شوهرش زده بود من و خیلیای دیگه بخاطرش پرپر شدیم چون تو تاپیکش کامنت گذاشتیم. لعنت ب این گ و ز خونخوار که بخاطرش چه کاربریهای قدیمی ک جونشونو از دست دادن قدر این امنیت رو بدونین تو سایت 😆😆😆 امثال ما اگه نبودیم شماها کجا میتونستین راحت بخندین 😃😃😃😃 و در آخر طبق امضای سابقم توصیه میکنم به شما بانوان گرامی لطفا حین معاشقه ، مراوده ، بحث و گفتگوی دوستانه و بزن بزن با همسر گرامیتان از هر گونه حرکت یهویی و تحت فشار خودداری کنید و در صورت خروج هرگونه باد صدا دار با بو و بی بو و  بیصدا با بو لطفا تاپیکشو نزنین روا نیست شما بگوزی ما تعلیق بشیم 😕😕😕😕😕
خخخخ چنان میزنم پشتش ک خواب از سرش بپره 😂😂😂😂😂

شوهر منم هر شب وقتی می‌خوابه  باهام زاویه ۹۰ درجه ۱۸۰ درجه نیمساز و... درست می‌کنه😄 عین آدم نمیاد زاویه ۰ درجه درست کنه لعنتی

شوهر منم هر شب وقتی می‌خوابه  باهام زاویه ۹۰ درجه ۱۸۰ درجه نیمساز و... درست می‌کنه😄 عین آدم نم ...

اینا همیشه ریاضیشون ضعیفه فقط شیمی خوبن اونم توی تولید گوگرد و فسفات و ...😂😂😂😂

حیفه امضای کاربریه قبلیم بود که اینجا بهش اشاره نشه 😆این سومین کاربریه از سال 95 خواننده خاموش بودم 96 عضو شدم چند ماه پیش ترکیدم سرچی ؟ سر یه گ و ز 😐 یکی دیگه در حضور شوهرش زده بود من و خیلیای دیگه بخاطرش پرپر شدیم چون تو تاپیکش کامنت گذاشتیم. لعنت ب این گ و ز خونخوار که بخاطرش چه کاربریهای قدیمی ک جونشونو از دست دادن قدر این امنیت رو بدونین تو سایت 😆😆😆 امثال ما اگه نبودیم شماها کجا میتونستین راحت بخندین 😃😃😃😃 و در آخر طبق امضای سابقم توصیه میکنم به شما بانوان گرامی لطفا حین معاشقه ، مراوده ، بحث و گفتگوی دوستانه و بزن بزن با همسر گرامیتان از هر گونه حرکت یهویی و تحت فشار خودداری کنید و در صورت خروج هرگونه باد صدا دار با بو و بی بو و  بیصدا با بو لطفا تاپیکشو نزنین روا نیست شما بگوزی ما تعلیق بشیم 😕😕😕😕😕
وایییی خدا نکشتت دختر مردم از خنده همدردیم پس

خخخخح نمیزنه نمیزنه وقتی بزنه من راحت میتونم برم باهاش 50 درصد جانبازی بگیرم 😂😂😂😂😂

حیفه امضای کاربریه قبلیم بود که اینجا بهش اشاره نشه 😆این سومین کاربریه از سال 95 خواننده خاموش بودم 96 عضو شدم چند ماه پیش ترکیدم سرچی ؟ سر یه گ و ز 😐 یکی دیگه در حضور شوهرش زده بود من و خیلیای دیگه بخاطرش پرپر شدیم چون تو تاپیکش کامنت گذاشتیم. لعنت ب این گ و ز خونخوار که بخاطرش چه کاربریهای قدیمی ک جونشونو از دست دادن قدر این امنیت رو بدونین تو سایت 😆😆😆 امثال ما اگه نبودیم شماها کجا میتونستین راحت بخندین 😃😃😃😃 و در آخر طبق امضای سابقم توصیه میکنم به شما بانوان گرامی لطفا حین معاشقه ، مراوده ، بحث و گفتگوی دوستانه و بزن بزن با همسر گرامیتان از هر گونه حرکت یهویی و تحت فشار خودداری کنید و در صورت خروج هرگونه باد صدا دار با بو و بی بو و  بیصدا با بو لطفا تاپیکشو نزنین روا نیست شما بگوزی ما تعلیق بشیم 😕😕😕😕😕
خخخخح نمیزنه نمیزنه وقتی بزنه من راحت میتونم برم باهاش 50 درصد جانبازی بگیرم 😂😂😂😂😂

😄😄😄😄 این خوبه مال من ۱ ساعت نزنه نگاش میکنم میگم خوبی مریض نشدی؟؟!!! اخه زدنت دیر شده

😄😄😄😄 این خوبه مال من ۱ ساعت نزنه نگاش میکنم میگم خوبی مریض نشدی؟؟!!! اخه زدنت دیر شده

😂😂😂😂😂😂😂😂😂 خواهر خدا این شادی و دلخوشی و سایه ی سر رو ازت نگیره 😂😂😂😂

حیفه امضای کاربریه قبلیم بود که اینجا بهش اشاره نشه 😆این سومین کاربریه از سال 95 خواننده خاموش بودم 96 عضو شدم چند ماه پیش ترکیدم سرچی ؟ سر یه گ و ز 😐 یکی دیگه در حضور شوهرش زده بود من و خیلیای دیگه بخاطرش پرپر شدیم چون تو تاپیکش کامنت گذاشتیم. لعنت ب این گ و ز خونخوار که بخاطرش چه کاربریهای قدیمی ک جونشونو از دست دادن قدر این امنیت رو بدونین تو سایت 😆😆😆 امثال ما اگه نبودیم شماها کجا میتونستین راحت بخندین 😃😃😃😃 و در آخر طبق امضای سابقم توصیه میکنم به شما بانوان گرامی لطفا حین معاشقه ، مراوده ، بحث و گفتگوی دوستانه و بزن بزن با همسر گرامیتان از هر گونه حرکت یهویی و تحت فشار خودداری کنید و در صورت خروج هرگونه باد صدا دار با بو و بی بو و  بیصدا با بو لطفا تاپیکشو نزنین روا نیست شما بگوزی ما تعلیق بشیم 😕😕😕😕😕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792