2777
2789

خدانکنه ... توکل به خدا . به خیر میگذره ان شاالله

به یاد آن ساعتی باش که بندبند تو در قبر از هم جدا می‌شوند و دوستانت بعد از به خاک سپردن از سر خاکت برمی‌گردند. این تذکر، تو را از هم و غم روزگارت تسلّی می‌دهد.《امام جعفرصادق (علیه السلام)》

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من یازده دوازده سال پیش انجام دادم خدا رو شکر راضیم...به دلت بد نیار انشاالله می ری عمل میکنی راحت میشی از شر عینک

کم شنوا هستم و از سمعک استفاده می کنم .وقتی با کسی حرف میزنم طرف مقابل به جای اینکه به من نگاه کنه به گوشم نگاه میکنه و همین امر باعث شده دیگه نخوام با کسی ارتباط برقرار کنم.خواستم بگم لطفاً مراقب نگاه هایتان باشید.کم شنوایان و ناشنوایان خجالت میکشند.
مرسی عزیزم خیلی میترسم 

فردا شب این موقع همه چی به خیر گذشته و تو آرامش داری ازاینکه به هدفت رسیدی ☺

به یاد آن ساعتی باش که بندبند تو در قبر از هم جدا می‌شوند و دوستانت بعد از به خاک سپردن از سر خاکت برمی‌گردند. این تذکر، تو را از هم و غم روزگارت تسلّی می‌دهد.《امام جعفرصادق (علیه السلام)》
واقعا؟ عزیزم میشه یکم توضیح بدی عمل چه جوریه؟ فکرشو میکنم اعصابم خورد میشه 

اصلا ترس نداره با یه قطره چشو بی حس میکنن و ده دقیقه دراز میکشی با دستگاه اینکارو میکنن فقط موقع انجامش یکم چشم تار میشه که وقتی پاشی حالت قبل هس و اصلا مشکلی نیس چند رورم قطره میزنی و عینک افتابی باید باشه تا یه مدت 

#اهدای عضو_اهدای زندگی من حامی اهدای عضوم    
اصلا ترس نداره با یه قطره چشو بی حس میکنن و ده دقیقه دراز میکشی با دستگاه اینکارو میکنن فقط موقع انج ...

وای مرسی گلم یکم سبک شدم. ببخشیدا میگم چشام قرمز و کبود میشه بعد عمل؟ 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز