2789
عنوان

یک سوال از برخی متاهلین

| مشاهده متن کامل بحث + 1471 بازدید | 97 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

آخه مامانش از این دوس. داشتن سواستفاده میکنه وبه خودش اجازه میده که توی زندگیمون دخالت کنه

فرقی نداره عزیزم، منم خانمم. همدیگه رو میفهمیم، مشکل اینه که دوست داریم تمام توجهشون به ما باشه

شوهر من ي سري ازاين خصلتارو داره ولي پشت و پناه ندارم جداشم

وقتي ب عقب برميگردم حالم از خودم به هم ميخوره با ضعفام و كمبودام و بچه بازيام گند زدم به كل زندگيم حتي به آيندم😔😔                                                   نميدونم ازخودم بايد شاكي باشم يا از خدا ولي اينو خوب ميدونم كه با٢٠سال سن تحمل اين همه فشار عصبي ومالي واقعا خيلي سخته😭😭                                                       واقعاتنهام...دلم ميخاد برم يه جايي كه هيشكي نباشه. كسي رو ندارم بهش تكيه كنم درد دل كنم و دركم كنه خسته م ازاين همه بي كسي وسختي                                       اگر دوست داشتين براي حاجت دلمو ب ارامش رسيدنم صلوات بفرستين😔🙇🏻‍♀️

عزیزم بچه داریم .پشتوانه مالی و خانوادگی طلاق نداریم ...و تو خانواده خودمون هم این چیزا بود و مادرمون دم نزد ماهم یاد گرفتیم بسوزیم و بسازیم ...و گلم همه مردا تهش یه کرباسن تو با صد نفر دیگم ازدواج کنی همین اش و همین کاسس فقط یه پله بدتر 

مگه ما هیچکدوم عیبی نداریم پس خودمونم عیبایی داریم اونا چطور رغبت میکنن با ما همبستر بسن  ...

پول برا دوست پسرش قاین میکن یا پس انداز میکن تا وقتی شوهرش کم اورد بیار وسط اون پول ..خانواده شوهر اگ عروس مث دخترشون ببین نه مث حمال یا کسی که اومد پولا پسرشون بخور بحث فرق میکن .....

من شوهرم هیچکدوم ازاینانیس خیلی خوبه اما من قدرشو نمیدونم برم بچسبم سفت نگهش دارم چه آدمهایی هستن یاابالفضل

چه حالی میده....یکی و انقدر دوست داشته باشی که بقیه بهت حسودی کنن❤😘
آخه مامانش از این دوس. داشتن سواستفاده میکنه وبه خودش اجازه میده که توی زندگیمون دخالت کنه

یه جا زندگی میکنین با هاشون؟

خدارو ۱۰۰ هزار مرتبه شکر مادر یه پسر کوچولوی ناز شدم...خدایا انشاالله همه ی منتظرا این حس رو تجربه کنن🤲
چون بعدش معذرت خواهی میکنه...یا ده تا رفتار خوب داره و یکی از این بدهارو داره...قرار نیست که بزاریمش ...

منم هیچ کدوم از اینارو نداره

فقط دیروز به شوخی گفتم یه مقدار پول به اسم من تو بانک سپرده کن..گفت نمیکنم..بعد من ناراحت شدم گفت چیزی هم به اسمت نمیزنم تو زتدگی.ولی بعد گفت منظوری نداشتم از حرفام

یعنی فقط به خاطر این حرف نزارم بهم دست بزنه؟

تو بهترین حال منی من شک ندارم،من دیگه بهتر از تو از کجا بیارم🤱
بله. منم برای همین پرسیدم . انتظار داشتم بیان و بگن که چه طور رغبت میکنن رابطه داشته باشن. اما......

بخاطر اینکه شغل ندارم پول ندارم نمی تونم جدا شم کسی رو ندارم از لحاظ مالی کمکم باشه وگرنه یه لحظه هم تحملش نمیکنم بره به درک 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مشاور

آیناز10001 | 28 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز