2777
2789
عنوان

بارداري

113 بازدید | 15 پست

سلام كسي هست كه جفتش از هفته ١٣ ام اومده باشه پايين و به لكه بيني بيفته؟؟به من گفت دكتر كه جفت پايينه و به لكه بيني ميفتي الان ١٩ روز گذشته اما لكه بيني نيست!!!خدا رو شكر ميكنم اما دليلي داره؟؟

سلام بچه ها من ی هفته بعد پریودم رفتم دکتر برا اقدام به بارداری برام سونو نوشت همه چیم خوب بود و دوتا فولیکول بالغ ۱۸. و۵ داشتم بهم امپول اچ سی جی داد دکتر الان ۴ روز مونده ب پری تخمدان هام گاهی تیر میکشن سینه هامم درد میکنن سرگیجه ام دارن درد پریودیم یکم گاهی دارم بنظرتون باردارم؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


سلام بچه ها من ی هفته بعد پریودم رفتم دکتر برا اقدام به بارداری برام سونو نوشت همه چیم خوب بود و دوت ...

احتمالا. ی هفته بعد تاخیر پریودت بیبی چک بزن نتیجه قطعی رو میگه. انشالله ک بارداری خانومی 

اگ الان وقت لانه گزینی من باشه پس چرا من لک نمیبینم امکان داره بدون لک دیدن باردارشم

آره عزيزم من لكه بيني نداشتم  ١٠ روز از پريوديم گذشت نشدم رفتم بيمارستان گفت ٥ هفته باردارم و ساك بارداري ديده شد

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش