2789

 اقاااا من همیشه دوستداشتم عشقم بایکی دیگه ازدواج کنه منم اینو بهش بگم😐🖐️ اما نشد ک نشد😑




دیوونه هم خودتونینااااا☺️🖐️

سلام دلبندای مامان ❤️ میدونین چندوقته من و باباتون انتظارتونو میکشم؟؟؟ میدونید چقد ماها گذشت وما هر ماه منتظر بی بی چک مثبت بودیم! همه فکر میکنن باید حتما بچت کنار باشه تا اسمت یه مادر باشه، اما همه ی کسایی که منتطرن هم مامانن، مامانای مهربونی که دلشون پر میکشه برای نگاه کردن به بچه ای ک از گوشت استخون خودشونه.. باور کنید همه ی ما مادریم! ما ها مادریم ک شبها خواب نی نی میبینیم. صبج که بلند میشیم دلمون برای خوابمون تنگ میشه😞 ما ها هم مادریم ک خیال میکنیم بچه ها خونه رو گذشتن رو سرشون و منتظرن باباشون ا سرکار بیاد و باهاشون بازی کنه... ماها همه مامان های منتظری هستیم ک امید داریم به روزی ک  صدامون بزنن وما باعشق بگیم جان  مامان(-:❤️

حافظا

خدایا سپاسگزارم که من آهنربای جذب ثروت و برکت و سلامتی و خوش شانسی و زیبایی و مهربانی و احترام و دوستی و آشتی و صلح و آرامش و آسایش و خوشبختی و موفقیت هستم . خدایا شکرت .

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خدا نکشتت😄😄😄

نه نمیکشه، 😂

سلام دلبندای مامان ❤️ میدونین چندوقته من و باباتون انتظارتونو میکشم؟؟؟ میدونید چقد ماها گذشت وما هر ماه منتظر بی بی چک مثبت بودیم! همه فکر میکنن باید حتما بچت کنار باشه تا اسمت یه مادر باشه، اما همه ی کسایی که منتطرن هم مامانن، مامانای مهربونی که دلشون پر میکشه برای نگاه کردن به بچه ای ک از گوشت استخون خودشونه.. باور کنید همه ی ما مادریم! ما ها مادریم ک شبها خواب نی نی میبینیم. صبج که بلند میشیم دلمون برای خوابمون تنگ میشه😞 ما ها هم مادریم ک خیال میکنیم بچه ها خونه رو گذشتن رو سرشون و منتظرن باباشون ا سرکار بیاد و باهاشون بازی کنه... ماها همه مامان های منتظری هستیم ک امید داریم به روزی ک  صدامون بزنن وما باعشق بگیم جان  مامان(-:❤️
از جمله یک پایان تلخ بهتر از یه تلخی بی پایانه چی خوشت نمیومد؟

چراااا.. تازه از من تو ب درد هم نمیخوریمم خوشم میاد☺️

سلام دلبندای مامان ❤️ میدونین چندوقته من و باباتون انتظارتونو میکشم؟؟؟ میدونید چقد ماها گذشت وما هر ماه منتظر بی بی چک مثبت بودیم! همه فکر میکنن باید حتما بچت کنار باشه تا اسمت یه مادر باشه، اما همه ی کسایی که منتطرن هم مامانن، مامانای مهربونی که دلشون پر میکشه برای نگاه کردن به بچه ای ک از گوشت استخون خودشونه.. باور کنید همه ی ما مادریم! ما ها مادریم ک شبها خواب نی نی میبینیم. صبج که بلند میشیم دلمون برای خوابمون تنگ میشه😞 ما ها هم مادریم ک خیال میکنیم بچه ها خونه رو گذشتن رو سرشون و منتظرن باباشون ا سرکار بیاد و باهاشون بازی کنه... ماها همه مامان های منتظری هستیم ک امید داریم به روزی ک  صدامون بزنن وما باعشق بگیم جان  مامان(-:❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ازدوااج

phadis1370 | 38 ثانیه پیش

رنگ قرمز

m_7667 | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز