2789

مرگ# بر وقیح 

حوصلم پوکید 😙

    الهی و ربی من لی غیرک    خدای من و پروردگار من من جز تو که را دارم؟؟             👦👰👶

باشه 😐📞

« Made in pain 💔» به دَشتـی رسیدی بلندتر بخند! بلندتر بخند یادِ خونه بیـوفتُم ..:)                                                           هر هویتی رو رها کردم.‌ هر احساسی رو از بین بردم. هر خاطره‌ای رو‌ دفن کردم و هر آرزویی رو نادیده گرفتم. به نظر میرسه بی‌نقص‌ترین فرصت برای زندگی‌کردنه. بدون زنجیر.                  مردمان شهر برای آزادی تابوت ساختندو برای عشق مرز، غافل از اینکه نه آزادی در تابوت جا میگیرد، نه عشق مرز میشناسد.-ارنستو چگوارا      لینک تاپیک اهدای عضو من کلیک کنید. ❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این عکسو تا حالا صد بار گذاشتم، هرکیم میخواد بر داره برداره، به یه ورمم نیست 

ماشاا... چه نازی😚

    الهی و ربی من لی غیرک    خدای من و پروردگار من من جز تو که را دارم؟؟             👦👰👶
وقیح چیه؟ 🤔😐

وقیح چیز نیست ، کسی هست که هرکس عکس بذاره برمیداره و باهاشون یه البوم درست کرده که من هنوز موفق به دیدن آلبوم نشدم

چقدر مادر بودن بده حتی نمی تونی آرزوی مرگ کنی،، یه صلوات مهمونم کنید
وقیح چیز نیست ، کسی هست که هرکس عکس بذاره برمیداره و باهاشون یه البوم درست کرده که من هنوز موفق به د ...

انقد دوسدارم ببینم

    الهی و ربی من لی غیرک    خدای من و پروردگار من من جز تو که را دارم؟؟             👦👰👶
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز