عزیزم الهی به حق پنج تن و بزرگی و رحمت خدا به زودی برات معجزه شه.الهی آمیناللهم صل علی محمدوال محمد ...
خیلی ممنون از دعا قشنگت...انشالله خدا هم یه نظری بکن به ما💗
💔گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💔گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود💔گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است💔گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود💔گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست💔گاهی تمام شهر گدای تو میشود💔
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
نمازت قبول درگاه حق. خوش به سعادتت که سفره داری . میشه منم دعا کنی؟ اسمم الهامه. 8 ساله منتظر بچه ام. دیگه دارم دق میکنم. از حضرت فاطمه بخواه که یه بچه خوب و سالم و صالح نصیبم کنه. منم برات دعای خیر دارم. ممنون
هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره ست ، هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست، هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه، هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
💔گاهی گمان نمیکنی ولی خوب میشود💔گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود💔گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است💔گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود💔گاهی گدایِ گدایی و بخت با تو یار نیست💔گاهی تمام شهر گدای تو میشود💔