2789
آقا نیسدما خانومم💃@اول اینو بزن بعد بقیع اسمو

شوخي كردم خانومي

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

@نی–نی– یار–۳

میزنم گیتار و میخونم🎻🎶میزنی زار و میدونی💔من اینجوری خالی میشم🎶تو اینجوری نمیتونی💔 میرم توو ماشین و فقط💔با یه موزیک دادمیزنم🎶 میرم ولی یادت نره💔برنده ی بازی منم✌ برو و دوراتوبزن😏🎶میرم و دور نمیزنم💔 برو و غراتو بزن🎶میرم و غر نمیزنم💔 میرم و کل این تنم🎶 پُره از زخمِ توئه💔 دل من پَر پَره اما🎶میرم و غنچه میزنم💔

@مامانكوچولو ___79

.   ضربان قلبم دخترم ماهورا😍💋🤱                                          من دختر بدی بوده ام ! برای انکه پسری دوستم رادر ماشین ببوسد تمام خیابان را کشیک داده ام ! من به موتور سیکلت هایی که باسرعت از کنارم ردشده اند بلند گفته ام (سگ پدر..) من اینجور مواقع سرم رانینداخته ام پایین؛ مودب نبوده ام و شورش رادرآوردم ام !  زبانم دراز بوده ! من رژ لب هایم را بالای لبم زده ام ! من دختر قرتی فامیل بوده ام ! من دختر بدی بوده ام که روی ابرو ها و موهایش رنگ گذاشته !! دخترِ بدِ کمر باریک ..دختر بدِ زبان دراز ..دختربدی که وسط کتابهایش خوابش میگیرد ..انگشت تفی اش را به صفه میزند دختر بدی که هیچوقت آدم  نمیشود😍

@نی_نی_یار_3   تونستم بچه ها😉

میزنم گیتار و میخونم🎻🎶میزنی زار و میدونی💔من اینجوری خالی میشم🎶تو اینجوری نمیتونی💔 میرم توو ماشین و فقط💔با یه موزیک دادمیزنم🎶 میرم ولی یادت نره💔برنده ی بازی منم✌ برو و دوراتوبزن😏🎶میرم و دور نمیزنم💔 برو و غراتو بزن🎶میرم و غر نمیزنم💔 میرم و کل این تنم🎶 پُره از زخمِ توئه💔 دل من پَر پَره اما🎶میرم و غنچه میزنم💔
@مامانكوچولو   ___79

اشتباه نوشتی اینجوری@مامانکوچولوـ۷۹

میزنم گیتار و میخونم🎻🎶میزنی زار و میدونی💔من اینجوری خالی میشم🎶تو اینجوری نمیتونی💔 میرم توو ماشین و فقط💔با یه موزیک دادمیزنم🎶 میرم ولی یادت نره💔برنده ی بازی منم✌ برو و دوراتوبزن😏🎶میرم و دور نمیزنم💔 برو و غراتو بزن🎶میرم و غر نمیزنم💔 میرم و کل این تنم🎶 پُره از زخمِ توئه💔 دل من پَر پَره اما🎶میرم و غنچه میزنم💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز