2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 487 بازدید | 47 پست
الان خواستگارم متوجه شدم براش مهمه اين قضايا !!! چکارکنم بهش بگم يا برم ترميم!!! اگر بگم ميپره دوس ن ...

پسرا عاشق دخترا ی صادق هستند

شما خلاف نکردید که

محرم بودید 

بهشون تمامی واقعیت رو بگید

خدا کمکت میکنه 

پیش مشاور خوب هم بری خوبه

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


الان خواستگارم متوجه شدم براش مهمه اين قضايا !!! چکارکنم بهش بگم يا برم ترميم!!! اگر بگم ميپره دوس ن ...

اگه مهمه اصلا بزار بپره 

چرا امده سراغ مطلقه!!بعدا ب مشکل میخورین

⚘اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم⚘
معذرت می خوام ها ولی بهش بگو پرده من از اونهایی هست که خونریزی نداره  نمی دونم یه راهه دیگه

ظاهرش مشخص میکنه

لطفا اگر نظر من مخالف عقیده شماست بهم حمله نکنین. ریپلای نکنید.من فقط عقیده شخصی خودم رو مطرح کردم. جای هیچ دعوایی نیست. حوصله بحث باشما و تحمل بد لحنی یه عده تون رو اصلا ندارم. دوستتون دارم اما احترام براتون قائلم پس احترام قائل باشید. یادتون باشه شما با کلامتون فقط دارین سطح فرهنگ و ادب و شعور و تربیت خانوادگی خودتون رو میرسونین. باتشکر از همگی. راستی لایک ممنوع   
الان خواستگارم متوجه شدم براش مهمه اين قضايا !!! چکارکنم بهش بگم يا برم ترميم!!! اگر بگم ميپره دوس ن ...


راستشو بگو گناه داره شاید پسر خوبی باشه  و قبلا رابطه نداشته با دختری  . من باشم میگم عذاب وجدان میگیرم همیشه 

الان خواستگارم متوجه شدم براش مهمه اين قضايا !!! چکارکنم بهش بگم يا برم ترميم!!! اگر بگم ميپره دوس ن ...

قطعا بهش بگو، هم حقشه بدونه، هم اینکه اتفاقاً اینجوری اگر آدم پخته ای باشه، بایستی با این قضیه کنار بیاد و تو رو به یه تیکه گوشت و خون رها نکنه

سوم اینکه ترمیم ضایعه اس

خدایا حالم از این فرهنگ و نگاه سطحی به رابطه جنسی اونم از نوع حلالش بهم میخوره 

دوستان من اینجا یا برای سرگرمی میام یا مشورت‌ سر مسائل جزئی، نینی سایت اتاق درمان نیست!!! خیلی از مشکلات شما که ازم اینجا میپرسید، نیاز به یه مراجعه حضوری و با کیفیت به یه روانشناس خوب داره!!! برای روانتون ارزش قائل شید!!! دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز