2789
عنوان

داستان منو عشقم❤+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 222585 بازدید | 2522 پست
😂😂😂😂اره ننه   من یه کوچولو باس ن م مانده😎💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

آب كردن ب ا س ن سخته🤦‍♀️ خداااا كوووووومكد بكى😘😂😂😂

وقتے ارزش واقعے خودت رو بفهمے، ديگہ بہ ڪسے تخفيف نميدے...✨🌸
😉😂😂😘❤️لاغر شدم خوشحالم بهار ايشالله لاغرى قسمت همه😂😂😂

عکس میزارم و میرن 😂😂😂😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

آب كردن ب ا س ن سخته🤦‍♀️ خداااا كوووووومكد بكى😘😂😂😂

😎پیاده روی 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️🏃🏻‍♀️

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
استاتر#   دوباره بزاررررر من ندیدم

ساعت خواب😎😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
هورشان ميا . 🤣🤣عيب نداره من ميبينم لذت ميبرم😎❤️

تصرف کردیم تاپیکه😂😂😂😂😂 خوب بچه ها حاضرین داستانمو بگم 😎

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
ساعت خواب😎😂



😂😂😂شانس ندارم ک من هیج وقت به عکس نمیرسممم .شمااا دیدین حداقا توصیف کن تااا ازفضولی نمردم 

خدایااا نی نیمو به خودت میسپارم سالم برسون به بغلم 😍😍🤰🤰🤱
🌹❤️😎😎😂

با لبخند بی لبخند تفاوت عکسا😎😂😂😂😂😂😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
همه ى تاپيكا واس ماس🤣🤣🤣

😎 خوب منم از دوران کودکی با همسرم بودم ادامش بگم😎😂😂😂😂

دلی بزرگ میخواهد...زندگی کردن در این دنیا...دلی میخواهد...تاخیلی چیزها رو نبینی...خیلی چیزهارو نشنوی....واز خیلی چیزها بگذری...وباز هم از زندگی لذت ببری...!!!
خودم لایکت میکنم عشقم😎❤

جیگر منی😍

روزی که دختردار بشمبه دخترم میگم منتظر نباش کسی خوشبختت کنه،خودت برو دنبال خوشبختی...بهش میگم دخترم تو قراره روزی مستقل بشی...من نمیخوام بهش بگم که آخرین مرحله موفقیت یک دختر توو مملکتمونعروس شدنو خونه بخت رفتنه!!!نمیخوام دم به دیقه تو گوشش بخونمقراره روزی مادر بشی...بهش میگم عروسکم تو قراره انسان موفقی بشی و تو این راه نیازی نداری که عروس بشی،احتیاجی نداری مردی با اسبی سفید و این چرت و پرتا بیاد دنبالت!مشکل ما اینه که تو گوش بچه هامون از کودکی هی میخونیم؛هی تکرار میکنیم که نهایتا یکی میاد میگیرتت!«باور کنید موفقیت یک بانو در گرویعروس شدن و مادر
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز