zahra_banoo802 مدیر عضویت: 1398/02/07 تعداد پست: 2045 عنوان موم خشابی | مشاهده متن کامل بحث + 244 بازدید | 29 پست بچه ها از موم خشابی استفاده کردین؟چه مومی واسه دست و پا خوبه و هم به صرفه باشه هم راحت یه دختر اردیبهشتی 1398/10/23 | 22:53 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 موم عربی بگیر راحت شو عه تا الان کسی به من نگفته بود تنکیو🥰موم عربی هیچ
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 چی اره گفتی خوبه گفتم ارخ میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 بدون پد استفاده میکنی؟ چند گرفتی ؟ نه با پد همش باس برم بخذم قبلا 5 تومن بود الان بیشتر شد نخریدم هیچ
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 مثل خمیره؟ ی همچین چیزی میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
zahra_banoo802 مدیر استارتر عضویت: 1398/02/07 تعداد پست: 2045 بله، من از سبزش استفاده میکنم، حسسسابی باید داغش کنی که شل و روون بشه، بعد بکش رو دست یا پات ، پد بن ... بدون پد نمیشه؟ یه دختر اردیبهشتی
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 عه تا الان کسی به من نگفته بود تنکیو🥰موم عربی اره خیلی خوبه نیم کیلوش ۳۵ تومنه میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
ویان70 عضویت: 1398/07/18 تعداد پست: 13063 بدون پد نمیشه؟ نه ❤🧡💛💚💙💜 کتاب معجزه شکر گزاری روحتما بخونید و بهش عمل کنید ومنتظر یه تغییر مثبت و بزرگ تو زندگیتون باشید❤🧡💛💚💙💜
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 اره خیلی خوبه نیم کیلوش ۳۵ تومنه ممنونم مادر شوهرم میدیدم استفاده میکرد یچیزایی ولی نمیگف😑 هیچ
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 ممنونم مادر شوهرم میدیدم استفاده میکرد یچیزایی ولی نمیگف😑 چ زرنگه مادرشورت😂 میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 چ زرنگه مادرشورت😂 😐 منظورت زنیکه جنس جلبه😐. رفتم دستگاه خشاب خریدم و دستگاه شمع هیچی بهم نگف هیچ
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 😐 منظورت زنیکه جنس جلبه😐. رفتم دستگاه خشاب خریدم و دستگاه شمع هیچی بهم نگف 😂😂😂شمع برا صورت استفاده کن میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 😂😂😂 شمع برا صورت استفاده کن آره دیه دستگاه شمع خریدم 😑. رو صورت شوهرمم تست کردم 😑 عسلشو سکه ای خیلی بیخود بود دفه دیه زیادشو سبزا و میخرم😅 هیچ
سکینه_لوپز عضویت: 1398/05/13 تعداد پست: 4471 آره دیه دستگاه شمع خریدم 😑. رو صورت شوهرمم تست کردم 😑 عسلشو سکه ای خیلی بیخود بود دفه دیه زیادشو س ... اره منم سبز سکه ای داشتم عالی بود دیگ تموم کردم زرد نخریدم ولی برا صورت همیشگی انحام نده پوستو شل میکنه میدونستی اگه لبخند بزنی نمیتونی نفس بکشی؟؟؟🤔🤔🤔 شوخی کردم فقط می خواستم لبخند بزنی😊😉😜
maeim عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 20844 اره منم سبز سکه ای داشتم عالی بود دیگ تموم کردم زرد نخریدم ولی برا صورت همیشگی انحام ن ... نه فقط در حد ریخوندن پشمکام پشمکامم خیلی کمن😅 هیچ