2777
2789
خب میشه از خودتون بگید چجوری هستین ؟ دانشجو یا کارمندین با خانومای هم کار یا هم کلاس  بگو بخند ...

بگو، بخند داریم خب مربوط به کار مون هست، من کارشناسی هوشبری می خونم

ولی این که چت کنیم همش تو گوشی باشیم یا قرار بزاریم نداریم، بعد هم تو دانشگاه دولتی اصلا از این خبرا نیست، مثل دبیرستان، خشک، خشن

خانم های :>>عقده ای، عصبی،پر حرف، غیبتی، از خود راضی، غرغرو، قضاوت کننده ها، بی اعتقاد ها ، ترس از مریضی(الخصوص کرونا) و توکل و امید نداشتن به خدا، جا نماز آبکش ها، بادمجون دور قاب چین ها،احساساتی بیش از حد، عاشق های جوگیر، و اونایی که فقط حرف خودشون درسته، و اونایی که ارزشی  برای خانواده و آقایون قائل نیستند، و شوهر شون فقط برای پول  و خوش گذرونی دوست دارن، اونایی که تحمل سختی ندارن و دوست دارن همیشه راحت و خوشحال باشند و ناسزا به زمین- آسمون -خدا و... میگن، اونایی که خیلی خودشیرین هستند برای نی نی یار ها،کسانی که همه رو به یک چشم می بینند، اونایی که میگن چرا ما فقیر هستیم و بقیه پولدار_چرا پولدار نیستیم، کسانی که شکر گزاری نمی کنندریپلای و لایک نکنند، مدیون میشی، اگر هم بخوای جواب امضاء منو بدی، من راضی نیستم و بازم مدیونی(مگر این که  برای جواب دادن اجازه بگیری) ، استثنا کسانی که میشناسم و بقیه که جز این دسته نیستند
یعنی خراباشم میگن سالمیم

اگه ده تا كار بد بكنن يدونه خوب بر مبناي همون يدونه ميگن اوكي ن😐

بدون امضا/بدون تاریخ    برو همین الان نقدش کن    ک*خل چک بی امضارو خر نقد میکنه که تو میخوای بری؟؟😐 دیوانه ام و با‌هیچکسم میل سخن نیست :/

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بگو، بخند داریم خب مربوط به کار مون هست، من کارشناسی هوشبری می خونم ولی این که چت کنیم همش تو گوشی ...

من خودم دانشگاه دولتیم من فقط بین بچه ها خشکم بقیه خیلی بازن. 😑

خوشبختی جوونا صلوات ☺
من خودم دانشگاه دولتیم من فقط بین بچه ها خشکم بقیه خیلی بازن. 😑

اتفاقا همه همین جوری هستن،، بعضی به در پرو بودن میزنن، مثلا پسره، جلو دختره، رُک میگه می تونم شماره ت داشته باشم، حالا یا دختره میگه، آره، یا میگه برو بابا،... برای پسر عادی میشه میگه به جهنم تو نه یکی دیگه 

ولی بعضی ها مثل من به خاطر غرور مون نمی ریم جلو...به قول معروف به قسمت بودن حروم بودن فکر می کنیم، 

ولی همه که مثل هم نیستن

یکی، دوبار، این کار تکرار کنیم،، دیگه از خشک بودن خبری نیست

خانم های :>>عقده ای، عصبی،پر حرف، غیبتی، از خود راضی، غرغرو، قضاوت کننده ها، بی اعتقاد ها ، ترس از مریضی(الخصوص کرونا) و توکل و امید نداشتن به خدا، جا نماز آبکش ها، بادمجون دور قاب چین ها،احساساتی بیش از حد، عاشق های جوگیر، و اونایی که فقط حرف خودشون درسته، و اونایی که ارزشی  برای خانواده و آقایون قائل نیستند، و شوهر شون فقط برای پول  و خوش گذرونی دوست دارن، اونایی که تحمل سختی ندارن و دوست دارن همیشه راحت و خوشحال باشند و ناسزا به زمین- آسمون -خدا و... میگن، اونایی که خیلی خودشیرین هستند برای نی نی یار ها،کسانی که همه رو به یک چشم می بینند، اونایی که میگن چرا ما فقیر هستیم و بقیه پولدار_چرا پولدار نیستیم، کسانی که شکر گزاری نمی کنندریپلای و لایک نکنند، مدیون میشی، اگر هم بخوای جواب امضاء منو بدی، من راضی نیستم و بازم مدیونی(مگر این که  برای جواب دادن اجازه بگیری) ، استثنا کسانی که میشناسم و بقیه که جز این دسته نیستند
اتفاقا همه همین جوری هستن،، بعضی به در پرو بودن میزنن، مثلا پسره، جلو دختره، رُک میگه می تونم شماره ...

والا همه تو دانشگاه تو دوره ارشدم هستیم من خس میکنم قصدشون دوستیه شما بنظرت فرق پسری که قصدش دوستیه با ازدواج چحوریه؟وقتی هنوز نزدیک نشده 

پسری که همش کار غیر مستقیم میکنه ممکنه ب خاطر سنگینی دختر نتونه حرفشو بزنه ؟

خوشبختی جوونا صلوات ☺

با توجه به اطرافیان خودم، فقط قصد دوستی دارن

ولی اونی که سر سنگین هست و فقط به طرف مقابل ش نگاه می کنه، یا مثلا بیشتر اطراف طرف میگرده تا اونو ببینه، قصد دوستی نداره، می خواد آشنا بشه، و ببینه به هم میان یا نه 

خانم های :>>عقده ای، عصبی،پر حرف، غیبتی، از خود راضی، غرغرو، قضاوت کننده ها، بی اعتقاد ها ، ترس از مریضی(الخصوص کرونا) و توکل و امید نداشتن به خدا، جا نماز آبکش ها، بادمجون دور قاب چین ها،احساساتی بیش از حد، عاشق های جوگیر، و اونایی که فقط حرف خودشون درسته، و اونایی که ارزشی  برای خانواده و آقایون قائل نیستند، و شوهر شون فقط برای پول  و خوش گذرونی دوست دارن، اونایی که تحمل سختی ندارن و دوست دارن همیشه راحت و خوشحال باشند و ناسزا به زمین- آسمون -خدا و... میگن، اونایی که خیلی خودشیرین هستند برای نی نی یار ها،کسانی که همه رو به یک چشم می بینند، اونایی که میگن چرا ما فقیر هستیم و بقیه پولدار_چرا پولدار نیستیم، کسانی که شکر گزاری نمی کنندریپلای و لایک نکنند، مدیون میشی، اگر هم بخوای جواب امضاء منو بدی، من راضی نیستم و بازم مدیونی(مگر این که  برای جواب دادن اجازه بگیری) ، استثنا کسانی که میشناسم و بقیه که جز این دسته نیستند
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز