2789
عنوان

جواب بیشعوری زنداداشم رو با بیشعوری دادم

| مشاهده متن کامل بحث + 2133 بازدید | 113 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کارت بد بود. ولی زنداداشت اگه سهوا غذاش کم اومده بود ک خب یه بار دیگه دعوتشون میکنه با پذیرایی مفصل. اگه عمدا کم بود ک یا تلافی میکنه... یا درست میکنه خودشو 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

چقققققدر کارت زشت بود واقعا حالم بد شد

♥️امروز ۲۲ اردیبهشته و من جواب آزمایشم رو گرفتم و فهمیدم یه نی نی تو دلم دارم✨️💖من کی انقدر بزرگ شدم؟!🤍امروز ۹ خرداده ومن برای اولین بار صدای قلبشو شنیدم😇۱۱ دی برای اولین بار لمسش کردم،صورتش به گرمی آفتاب و به نرمی برگ گل بود🤍امروز یکسالش شد،خیلی سخته و خیلی شیرین🩷

یعنی از قصد غذا کم گذاشته بود؟ اخه بعضیا عادتشونه .مثلامارو عموم اینا بزور نگه داشتن برنج کم گذاشته بودن و من خجالت کشیدم زیاد بخورم

تو دنیا فقط یکی هست که واسه من نفس میکشه اونم دماغمه😐تموم شد و رفت
از سری کتاب های بیشعوری چاپ ۱۸۹۰ صفحه ی۳۵۷۸۹

وااای تو چ باحالی.حاظر جواب.ازت خوشم میاد😍

یه مازندرانی باتعصب😎🙌                               امضا ندارم انگشت میزنم😐☝🔵
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز