2777
2789
یا مثلا یکیو نمیشناختن بهشون پی ام داده بود مینوشتنU?

اره 

یادته یه زنگ داشت bzzz بعد میزدی یه صدای بد تولید میکرد😂

تم هم داشت قلب میبارید توی صفحه. یادش بخیر 

شدن...  ــــــــــــــ إِنَّ اللَّهَ يَرْزُقُ مَنْ يَشَاءُ بِغَيْرِ حِسَابٍ ـــــــــــــ
اره  یادته یه زنگ داشت bzzz بعد میزدی یه صدای بد تولید میکرد😂 تم هم داشت قلب میبارید توی صفح ...

آره یادمه چقد از پسرای دانشگاه میومدن ناشناس چت میکردن یه بار یکیشون رو شناسایی کردم تا مدتها سوژه خنده امون بود😂😂😂

یه زن خوب همیشه کنارت میمونه!!!!!!مهم نیس چقد بهش دروغ بگی😒😒😒😒بهش خیانت کنی😒😒😒😒😒یا دورش بزنی!!!!!!😒😒😒😒فقط نکته ای که هس اون مامانته نه ما😂😂😂😂😂😂😂😂تموم شد بالاخره تموم شد😍😍😍😍😍من تونستم و خدا کمکم کرد هم طلاقمو گرفتم هم حضانت پسرم رو💪💪این شد معجزه برام و تاپیکی که قراربود بزنم هم زدم😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تو  هم اصل بده؟😎😂

خخخخخ 

(2020/02/02) = من ملکه آبی پوش آتلانتا، ملکه    (آرامش ،علم ،عشق ، ثروت ، خوشبختی و سلامتی)   هستم. خدا رو شکر در تاریخ  (2020/02/02)   با همسرم در هستیم. خدا رو شکر که همسرم بورسیه ازدانشگاه استنفورد دریافت کرد...شکرت خدایا (2020/02/02)... 🍀🍀     👸✌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز