اره یادته یه زنگ داشت bzzz بعد میزدی یه صدای بد تولید میکرد😂 تم هم داشت قلب میبارید توی صفح ...
آره یادمه چقد از پسرای دانشگاه میومدن ناشناس چت میکردن یه بار یکیشون رو شناسایی کردم تا مدتها سوژه خنده امون بود😂😂😂
یه زن خوب همیشه کنارت میمونه!!!!!!مهم نیس چقد بهش دروغ بگی😒😒😒😒بهش خیانت کنی😒😒😒😒😒یا دورش بزنی!!!!!!😒😒😒😒فقط نکته ای که هس اون مامانته نه ما😂😂😂😂😂😂😂😂تموم شد بالاخره تموم شد😍😍😍😍😍من تونستم و خدا کمکم کرد هم طلاقمو گرفتم هم حضانت پسرم رو💪💪این شد معجزه برام و تاپیکی که قراربود بزنم هم زدم😍😍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
(2020/02/02) = من ملکه آبی پوش آتلانتا، ملکه (آرامش ،علم ،عشق ، ثروت ، خوشبختی و سلامتی) هستم. خدا رو شکر در تاریخ (2020/02/02)باهمسرمدر هستیم. خدا رو شکر که همسرم بورسیه ازدانشگاه استنفورد دریافت کرد...شکرت خدایا (2020/02/02)... 🍀🍀 👸✌