2789
عنوان

یه لحظه میاین خانوما واقعا دردناکه+ اسکرین شات

| مشاهده متن کامل بحث + 1040 بازدید | 63 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

درکشون خیلی سخته، البته برای کسایی که شکر خدا مشکل نداشتن و صاحب فرزندن، یکم تند گفتی

نه بحثم اصلا کسایی که مشکلی ندارن و یا اصلا یه اتفاقی می افته سقط میکنن یا ... نبوذ منظورم اونایی که بارداری پر خطر دارن با هزارجور دوا و دکتر مبخان بچه ذاز شن بود اوتم بخاطر داستانایی که خودشون گفتن 

عزیزم یه سد بزرگی جلوی راه ما هست به اسم شرع!

وقتی میری برای حضانت و میبینی باید بچه نوزاد رو صیغه این و اون کنی تا محرم بشه، کلا زده میشی

بعد که میبینی باز از نظر شرع بچه طفل معصوم ارث هم ازت نمیبره، باید یه چیزی به نامش بزنی تا بهت بدنش، باز مایوس تر میشی

اخرم که میبینی باز از نظر شرع یه عده میخوان خودشو چ... کنن که بچه تون نامحرمه به ما و غیره کلا به این نتیجه میرسی که سری رو که درد نمیکنه دستمال نبندی


حالا همه ش به کنار، دهن گاله ملت فضول رو چطوری میبندین که نرن حقیقتو کف دست بچه بذارن.


والا من اگه ایران نبودم حتما از پرورشگاه بچه میاوردم

تا دیروز میگفتن هر کی ما رو دوست نداره جمع کنه از ایران برهحالا میگن هرکی حتی اگه ما رو دوست نداره بیاد رأی بدهعجیبتر اینکه میگن اونایی که ما رو دوست ندارن بیان به اونایی که ما رو دوست دارن رأی بدنامروز شرکت در انتخابات رو حاصل بصیرت تو میدانندو فردا اوضاع بد کشور را که خودشان ایجاد میکنند را حاصل انتخاب بد تو میدانند!!!!!   
نه بحثم اصلا کسایی که مشکلی ندارن و یا اصلا یه اتفاقی می افته سقط میکنن یا ... نبوذ منظورم اونایی که ...

اونها هم انسانن و دل دارن و از همه مهمتر امید... ادم بخاطر نداشته هاشه که تلاششو بیشتر میکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز