2777
2789
والا من آکوا میزنم خیلی راضیم سه سال پیش سه تومن گرفتم الانم ده تومنه😁😁

منم‌با آکوا‌مبزنم‌دم‌خط‌چشمم‌پاک‌میشه‌سریع

چقدر خوبه که با کاربرای دیگه خوب حرف بزنیم   واگه با نظرشون مخالفیم یا تاپیکشونو دوست نداریم ریپلای نکنیم و وارد تاپیک نشیم،اینجوری ناخودآگاه دل کسیم نمیشکنیم  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قیمتش چقده؟

من از ایران نگرفتم اسفند ۹۷ گرفتم به پول ایران میشد ۳۲۰ تقریبا 

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم عزیزم .....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                                           
 عزیزم نی نی ت اومد دنیا؟اسمشو چی گذاشتی😍😘

اره مهربونم❤فرداد 🧡

_چرا همیشه به چشمام میگی لعنتی                                      _"نمیدونم عزیزم .......چشمات غرقم میکن.....وقتی تو تیله های زلال چشمات خیره میشم .....یهو به خودم میام میبینم یادم رفته نفس بکشم....چشمات شفافه ....برق میزنه .....خودم تو مردمکش میبینم.....صادقه .....انگار باهام حرف میزنه .....نمیدونم عزیزم .....ولی قطعا چشم هات لعنتی ...."                                                                                                           
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز