2789
عنوان

بچه ها از اين خوردين؟

| مشاهده متن کامل بحث + 683 بازدید | 52 پست
والا من تبريزم هر هفته ميرم اين هاپيرماركتا ببينم دارن يا نه هرچى افق كوروش،جانبو و فروشگاه رفا ...

نهههه اينا خو فقط ايراني دارن

هيچ چيز به اندازه خرافات براي حكم راني بر توده سودمند نيست.
خودشيـــــــرين#    

خوب توام ازینا بخور شیرین میشی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چه تند و تیز اومدی نخوریمون 

نخوريمون؟#   

شما عجالتا برو يكم رو ادبت كار كن  


ديگه بعد از 2سال،دستم اومده كاربرا چجورى جواب ميدن تو تاپيكا   

((كاربرى قديمى و سابقم تركيد!!كاربرى جديدمه))

هم مغز در سَرت دارى، هم پا در كفش هايت!ميتوانى خــــودت را سمت هر راهى كه دوست دارى، هدايت كنى...!
والا من تبريزم هر هفته ميرم اين هاپيرماركتا ببينم دارن يا نه هرچى افق كوروش،جانبو و فروشگاه رفا ...

عزیزم این فروشگاههایی ک نام بردید ی سری مارک های معروف و در دسترس رو هم ندارن چ برسه ب این چیزی ک شما میخواید.

باید برید مغازه هایی ک شکلات های خارجی و قهوه و نسکافه میفروشن.یا سوپرهای لوکس و خارجی شهرتون برید حتمن پیدا میکنید.

لـــــوس#      

شاید باورت نشه ولی این خوشمزه که گفتی علاوه بر شیرین لوسم میکنه نخوریااااااااااااااااا   خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
این کره بادوم زمبنی توش بیسکوییت داره کره بادوم زمینی یه سوته اماده میسه بیسکوییت خوش طعم خارجی هم ...

مثه اون نميشه كه!

هم مغز در سَرت دارى، هم پا در كفش هايت!ميتوانى خــــودت را سمت هر راهى كه دوست دارى، هدايت كنى...!
شاید باورت نشه ولی این خوشمزه که گفتی علاوه بر شیرین لوسم میکنه نخوریااااااااااااااااا   خ ...


لج.درآااااااااااار#   

هم مغز در سَرت دارى، هم پا در كفش هايت!ميتوانى خــــودت را سمت هر راهى كه دوست دارى، هدايت كنى...!
عزیزم لطفا میگی چجوری درست میکنی کره بادوم زمینی رو؟

بادوم زمینی خام و بدون پوست بخرید بریزید تو مخلوط کن یا میکسر اینقدر بزنید تا حالت خمیری بشه بعد به کناره های ظرف میچسبه با قاشق بیارین وسط و روشن کنید دستگاه رو اینقدر ادامه بدید تاا قسنگ روون کره بشه

لج.درآااااااااااار#    

لج دآرارم میکنه همش از عوارض این خوشمزه لعنتیه  

دوست مهربونم میشه برای سلامتی پسرم یه صلوات مهمونم کنی🌹🌹تیکر تولد دو سالگی قلب مامانه😍😍انشالله خدا به حق آقا امام زمان به زودی دامن همه منتظرا ها رو سبز کنه 🙏🏻🙏 من ریختم در رگ تو شیره جان ❤هی چرخ بزن در من و دل را بتکان🌹این هم نفسی چه حس و حالی دارد🌹در پیکر من دو قلب دارد ضربان ❤                                                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز