2777
2789

واقعا چرا تو ی زندگی زنه کتک میخوره زجر میکشه ولی میگه: به کسی نمیگم تا آبروم نره

دختر بیچاره بهش تجاوز میشه به کسی نمیگه شکایت نمیکنه میریزه تو خودش مریض میشه ولی میگه به کسی نمیگم تا آبروم نره؟ 

اصلا تعریف آبرو چیه؟چرا اینجور موقع ها آبروی زن و اون دختر میره ؟چرا دختری که بهش تجاوز میشه آبروش میره ؟ ولی اون مرد خب تحریک شده گناهی نداره😒😒😒

تا کی میخواد این باور غلط باشه آخه 

ببخشید ولی داطتم میترکیدم

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

توو جامعه ما آبرو همه چيزه 

دختري ك بهش تجاوز ميشه

حتي همسايه كناريش بفهمه جوري باهاش رفتار ميكنه تا اون دختر دلش بخواد بميره(بعضي وقتا با محبت هاي الكي و مصنوعي)


خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

چون مردم ایران اکثرا مریضن از لحاظ روانی مشکل دارن به خاطر اینه که انقد سرشون تو زندگی مردمه و قصاوت و دخالت میکنن

فمینیسم معرف اتحاد و انصاف است من فمینیستم و کاش شما هم فمینیست باشید یا بشوید

متاسفانه همش همین بوده و هست 😔

ای کاش ما دخترا هم مثل پسرا آزاد بودیم اونقدر

نیاز جنسی هم برای دختر نیازه هم پسر ولی دختر نمیتونه پسر هر کاری دلش میخواد میکنه 

خدایا منو به عشقم برسون بچه ها دعام کنین😔😔😔💔💔💔💔
توو جامعه ما آبرو همه چيزه  دختري ك بهش تجاوز ميشه حتي همسايه كناريش بفهمه جوري باهاش رفتار م ...

واقعا چرااااااا آخه مگه گناه اون دختر چیه؟ مثل این میمونه یکیو با چاقو بزنن مقصر اونی باشه که چاقو خورده 

حتی خانوما هم بیشترشون همین نظرو دادن

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
واقعا چرااااااا آخه مگه گناه اون دختر چیه؟ مثل این میمونه یکیو با چاقو بزنن مقصر اونی باشه که چاقو خ ...


ما جهان سومي هستيم

خدایا شکرت... دیدین خدا بالاخره بغلمو با دستاش پر کرد؟ امضای قبلیم: خدایامیشه بغلمو با دستات پر کنی؟ آخه مامانم میگه: دستای خدا به لطافت نوزاد تازه متولد شدس❤

برای اینکه خودمون باعث این افکار شدیم.چند وقت پیش یه جوون به یه زن هفتاد ساله تجاوز کرده بود و دلیلش هم این بوده که پوشش زنه نامناسب بوده. خب تبرئه میشه دیگه. چرا؟چون فرهنگ و قانون همیشه تقصیر و میندازه گردن زن. 

تو همین نی نی سایت وقتی یه زن میگه شوهرم کتکم زد پنجاهدرصد کامنتها اینه که چیکار کردی؟

خب هر کاری کرده باشه مرد حق نداره دست رو زن بلند کنه

نگاه میکنم به خودم تو را می بینم تو جایی جز من نداری!!
چون جامعه مارو اینجو بار اورده مث کشورای غربی نیستیم  اونا درصد تجاوز از اینجا کم تره

نه اینوقبول ندارم درصدتجاوزکمتره...اگراینجوربوداین همه فیلم های مستجهن...روابط آزادپورن که  یک نوع شغل اونجاانقدزیادنبود...اینجااونجانداره فقط اینجاروکارشون لاپوشونی میکنن بلاخره گندش درمیاد

برای اینکه خودمون باعث این افکار شدیم.چند وقت پیش یه جوون به یه زن هفتاد ساله تجاوز کرده بود و دلیلش ...

واقعا😒😒😒😒😒😤😤😤😤

نون و پنیر و پونه                                                              کپک زدیم تو خونه                                                    
نه اینوقبول ندارم درصدتجاوزکمتره...اگراینجوربوداین همه فیلم های مستجهن...روابط آزادپورن که  یک ...

من خودم متولد دوحم اونجا ازادی هس م مردم هم اینقدر حوس باز نیستن

تجاوز کنن یا چیزی

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز