2733
2734
سلام مامانای مهربون که همیشه به دوستاتون از ته دل و بدون هیچ چشم داشتی کمک کردید!
پسر من 11 ماهشه،یکی از بیضه هاش بالاست و دکترش گفته اگه تا یک سالگی پایین نیاد باید عمل شه!راستش من خیلی از عملش میترسم،چون خیلی پرجنب و جوشه،می ترسم نتونه استراحت کنه تا زخمش خوب شه!
میخاستم برای عملش بیام تهران،چون اینجا بیمارستان خوب نداره!اگه میشه بهم بگید کدوم بیمارستان و کدوم دکتر کارش عالیه؟تو رو خدا یه دکتر خوب بهم معرفی کنید،چون خیلی میترسم!اگه کسی قبلا این عمل رو انجام داده و یا تجربه ای داره کمکم کنه!
از همه شما دوستای گلم ممنونم!
Lilypie Pregnancy tickers

ببین منم به همین مشکل خورده بودم.😢خانمای اینجا بهم دکترساینا رو معرفی کردن و منم از یکی از دکتراش ویزیت آنلاین گرفتم از خونه. و خیلی راضی بودم و مسالمم حل شد😍 بیا اینم لینکش ایشالا که مشکل توهم حل بشه😘

عزیزم متاسفانه تو پزشکی چیزی که حرف اول رو میزنه پوله نه راحتی و رضایت مردم. به قول خود دکتر ها نون تو تیغه پس تا یه دکتر بهت گفت عمل از 10 تا دیگه هم نظر بگیر.
دوم این که پسر دوست منم همین مشکل را داشت دکتر گفته بود عمل اما الان کاملا مشکلش برطرف شده. دکتر نوروزی در این زمینه حرف اول را تو ایران میزنه. اونم بردش پیش نوروزی و خوب شد عمل هم نکرد. انقدر سرش شلوغه و کارش خوبه که بی خودی خودش و بیمار را علاف عمل نمی کنه. ببرش اونجا. مطبش تهران خ کارگر شمالی بالاتر از پمپ بنزین فکر کنم کوچه خسروی است. بیمارستان پارسیان هم کار می کنه.
اگر اون گفت عمل ؛ عمل کن. در ضمن نهایت زمان پایین اومدن هم 2 سالگیه نه یکسالگی.
2731
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2741
2687