2777
2789
عنوان

خانه ی پدر

| مشاهده متن کامل بحث + 583 بازدید | 58 پست
بچه ها کسی رحمان ۱۴۰۰ رودیده چطوریه؟

خیلی مسخره س افتضاحه اصلا محتوا نداره 

رهگذر کوچه تنهاییم غصه به دوش غم به کوش درد به دل داده و دل گشته فراموش دراین غمکده تنگ شدم دلقک یک مشت ادم مدهوش تو که میخوانی این نوشته م از قعر دلت بکن دعای برای این دل بیهوش   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فیلم شبی که ماه کامل شد دیدم چند روزه درگیرش شدم کلا اتفاقاتی که اون زمان افتاد مو به مو یادم اومده عصبی شدم و وحشت کردم که چطور اون موقع عادی بودم، فیلم خانه پدری ندیدم تعریفش شنیدم، دختره بی گناه مرده؟

چند سال پیش توی شهر ما یه دختر سینزده ساله رو باباش و داداشش سر بریدن چون فکر کردن دوست پسر داره بعدا فهمیدن اون کسی که حرف زده و شایعه درست کرده به دروغ گفته😞😭 

سال هاست تنها چیزی که برام تغییر میکنه سنمه ...!
من فیلم شبی که ماه کامل شد دیدم چند روزه درگیرش شدم کلا اتفاقاتی که اون زمان افتاد مو به مو یادم اوم ...

من تازه دان کردم فردامیخوام ببینم.نشون نداد چیکار کرده فقط گفتن ناموسیه

زندگیه دیگه آدم میسازه تقدیرمیخنده
من فیلم شبی که ماه کامل شد دیدم چند روزه درگیرش شدم کلا اتفاقاتی که اون زمان افتاد مو به مو یادم اوم ...

معلوم نمیشه ولی انگار اره

سال هاست تنها چیزی که برام تغییر میکنه سنمه ...!
چند سال پیش توی شهر ما یه دختر سینزده ساله رو باباش و داداشش سر بریدن چون فکر کردن دوست پسر داره بعد ...

یاخدا 😭بچه هم بوده خدا ازشون نگذره

زندگیه دیگه آدم میسازه تقدیرمیخنده
الان داشتم به همسرم میگفتم دیگه مهران رجبی رو دوس ندارم چطور اون دختر و کشت 😒😒😒😒😒

اصلا همچین نقشی بهش نمیاد همیسه اوم مهربون و خیره بود الان قاتل اصلا خوب نبود نقشش

سال هاست تنها چیزی که برام تغییر میکنه سنمه ...!
حالا میگن شبی که ماه کامل شد خیلی بدتره اونو اصلا نمیبینم .  ولی سرخپوست قشنگه

سرخپوست بازیگراش کیان؟ 

خدایااااا واقعا 5 سال انتظار بس نیست...؟ نی نی مو زودتر بفرست تو دلم 😭😭😭😭
منم اینقدر حالم خوب بود کنار شومیه نشسته بودم پرتغال میخوردم یه هو دیدم دخترشو کشت وایییی پرتغال چسب ...

هنوزم از این کارا میکنن تو مملکت بی صاحاب ما .سر این غیرت کاذب و وز وز غریبه ها کلی دختر به روش های مختلف از این شکنجه ها میشن 

دختر نازنینم شکوفه ی بهاریم نور زندگیم خوش اومدی به دنیای منو بابا
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792