2777
2789
عنوان

این دماغو داشتید عمل میکردید ؟

| مشاهده متن کامل بحث + 496 بازدید | 48 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

ب این خوبی عمل نمیخواد ک

" مثلا با ذوق براش حرف بزنی و هی حرف بزنی و اوج بگیری بد ببینی چشایع نازش خمارع و پلک نمیزنه ! هی دستاتو تکون بدی و یهو دستاتو بگیره و بکشونتت تو بغلش و موهاتو بزنه کنارتو آروم تو گوشت زمزمه کنه : آخه تو چقد قشنگی دلبر همونجا همون لحظه باید براش مرد🙈♥️💍من بهتون میگم تعداد مژه‌های پایین سمت چپش ۵۸ تاست، بعد شما میپرسی عاشقشی؟؟

نه به نظرم بینیت خوبه

هر مردی نیاز دارد گاهی زنی فانوسی جلوی او بگیرد و او را ببیند، هر زنی هم نیاز دارد مردی به او بگوید بس است. هر زنی نیاز دارد مردی محکم او را بغل کند و او را نگه دارد. شاید ظاهرش دیکتاتوری باشد. اما زن به خاطر زن بودنش،خیلی پراکنده و پخش است ونیاز دارد که مردی، این پراکندگی را جمع کند. انسجام و متمرکز شدن مال آنیموس است. اگر هم زنی مردی در زندگی اش نیست، زنان این انرژی را باید از آنیموس درونشان بگیرند.
صاحب این عکس باید به فکر عمل کردن افکارش باشه نه دماغش!

بحث اخلاقی نبودااا یه سوال ساده با جواب آره و نه بود خوشت نمیاد چیزیم نگو

و تَنَت، وَطَنَم  ❤🌎
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792